Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Λαβ

Μόλις ετέλειωσα μια σειρά του Νέτφλιξ που λέγεται Love. Εν η ιστορία μιας αλκοολικής γυναίκας τζαι ενός άντρα με πρόβλημα διαχείρισης θυμού. Για τρεις σεζόν βλέπουμε τον αγώνα της Μίκκι να μεν ξαναππέσει στο ποτό τζαι στα ναρκωτικά. Τζαι σε είκοσι δευτερόλεπτα βλέπουμε τον Γκαςς να παραδέχεται ότι έσιει θέμα με τον θυμό τζαι μετά ξεχάννουμε το. 

Η σειρά γενικά άρεσεν μου, η Μίκκι εν τέλεια, τζαι η συγκάτοικος της ακόμα πιο τέλεια. Αλλά όποτε εμφανίζονταν οι μπόιφρεντς τους στην οθόνη, έθελα να σπάσω τη τηλεόραση. Με κάθε πάσσιφ αγκρέσσιφ χέειιιιι του Γκας εταράσσαν τα νεύρα μου, τζαι κάθε φορά που ο Ράντι εμφανιζόταν στην οθόνη, εφαντάζουμουν τρόπους να εξαφανιστεί, μια σκηνή σε μια πισίνα ανέβασε μου πολλά τες ελπίδες μου. 

Ένας που τους λόγους που αντιπάθησα τόσο τον Γκαςς, ήταν το όνομα του, το πάσσιφ αγγρέσιβνες του, η φάτσα του, η μούτη του, η ηλίθια επιμονή του να προσεγγίζει σκηνοθέτες, το πόσο άχρηστος ήταν σαν δάσκαλος, το ότι μου εθύμιζε τον Παύλο. 

Ο Παύλος εν μου έδειξε ποττέ σε δύο χρόνια ότι είσιεν πρόβλημα διαχείρισης θυμού, αλλά πολλές φορές εσχολίασα του ότι δεν είναι δυνατόν να εν τόσο ήρεμος συνέχεια, κάπως πρέπει να αντιδρά άμα τον εκνευρίζει κάτι. Σε κάποια φάση άρκεψα να φοούμαι να ανοίξω το ψυγείο του, ενόμιζα ότι εν να δω καμιά κομμένη κκελλέ έτοιμη για σούπα. 

Ποττέ εν λαλεί τι τον ενοχλεί, εν οκ με ούλλα, να κάμουμε ότι θέλω εγώ, να πάμε όπου θέλω, να φάμε ότι θέλω. Δεν είναι δυνατόν ένα πλάσμα να εν τόσο καλόβολο, σίουρα καταπιέζεται. Όσες φορές επροσπάθησα να το συζητήσω, είχα τον να λαλεί ότι αλήθκεια, εν έσιει γνώμη, εν τον πειράζει, πραγματικά. 

Τούτο εν σιειρόττερο τότε, αν δεν τον κόφτει, σημαίνει ότι εν τον κόφτει να περάσει καλά, εν τον κόφτει να κάμνει τζείνα που του αρέσκουν μαζί μου, προτιμά να καταπιέζεται τζαι μετά να κάμνει τζείνα που τον ευχαριστούν μόνος του. Επειδή "εν θέλει να με πληγώσει". 

Εμαθαίναμε ο ένας τη γλώσσα του άλλου τζαι σε κάποια φάση έκαμνα ένα λάθος, αντί να λαλώ "είμαι καλά" ελάλουν "θα ήμουν καλά". Αντί να μου το πει, άφηκεν με λλίες μέρες να το λαλώ λάθος, τζαι μετά άρκεψε αντί "είμαι καλά", να μου λαλεί στα ελληνικά "είμαι καλός". Εδιόρθωσα τον, τζαι άρπαξε την ευκαιρία να μου πει, μπάι δε γουέι, τζι εσύ λάθος λαλείς το. 

Τζαι τι θα επάθαινα άνθρωπε μου αν με εδιόρθωνες; Αφού μαθαίνω τη γλώσσα, εν να κάμνω λάθη, ίντα σε έχω δαμέ νάτιφ σπίκκερ αν δεν θα με διορθώνεις; 

Στη σειρά, τζαι ελπίζω να μεν είναι σπόιλερ, η Μίκκι μόλις βλέπει ότι ο Γκαςς εν πιο σαλταρισμένος που την ίδια, τζαι ο Γκαςς μόλις βλέπει ότι η Μίκκι ακόμα τζαι νηφάλια ανέχεται τον, παντρεύκουνται. Στην πραγματικότητα, εγώ τζαι ο Παύλος εχωρίσαμε. 
 
 

2 σχόλια:

  1. Ουφ, ελπίζω να είσαι καλά. Την είδα τη σειρά πριν κανένα χρόνο αλλά μάλλον δεν είδα το τελευταίο σιζον. Το θέμα ειναι ποτέ είσαι καλύτερα με ή χωρίς τον άλλο και πόσους συμβιβασμούς είσαι διατεθειμένος να κάνεις για το μεν ή το δε
    Ριτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ρίτσα, είμαι καλά, ευχαριστώ :-)
    Το τελευταίο σίζον νομίζω ήταν το καλύτερο που τα τρία. Συμφωνώ με τούτο που λες για τους συμβιβασμούς, τζαι πόση διάθεση έσιει ο καθένας να αντέχει τον άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή