Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021

Μετά-Χριστουγεννιάτικα

Κατά η ώρα εφτά εχτές το απόγευμα τζαι αφού έφαα ότι είχα στο σπίτι, επήα στο περίπτερο δίπλα μου να πιάσω σοκολάτες. Επήα όπως ήμουν, με το παλτό τζαι μπότες πάνω που τες φόρμες, αναμαλλιασμένη που το άπλωμα στον καναπέ ούλλη μέρα. Ξέρω ότι έσιει όριο στες αγορές με κάρτα έτσι έπιασα δύο σοκολάτες, σκεφτόμενη πως έτσι υπερτιμημένες που ένι, θα φκω σίουρα πάνω που το όριο. 


Όταν μου είπεν ο περιπτεράς τη τιμή τζαι ήταν κάτω που το όριο, επήα να πιάσω ακόμα μια σοκολάτα (βάσανα ο κόσμος…) αλλά είπεν μου ότι εν οκ, εν Χριστούγεννα, να τριτ μαισέλφ τζαι άφηκεν με να πληρώσω. Ευχαρίστησα τον τζαι έφυα τζαι αναρωθκιούμουν αν το έκαμε επειδή με λυπήθηκε. 


Σαν μια καλή κυπριοπούλα που εμεγάλωσε με τραπεζώματα σε συγγενολόγια στες γιορτές, με δώρα τζαι υποχρεωτικές κοινωνικές επισκέψεις που τες οποίες πιστεύκω σοβαρά ότι έχω μετατραυματικό στρες, το να περνώ τες γιορτές μακριά που τη Κύπρο ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. 


Τα Χριστουγεννιάτικα σχέδια μου φέτος, ωραίο ταξίδι όπως τζαι πέρσι, επήρεν τα τζαι εσήκωσεν τα ο κορονοϊός. Ειδικά φέτος που τα πράματα εφαινόντουσαν κάπως καλλύττερα, εκνευρίστηκα αρκετά όταν ακυρώθηκε τη τελευταία στιγμή. 


Ο Γουές, που οδήγησε στη χώρα του τη περασμένη βδομάδα τζαι εστράφηκε σήμερα αεροπορικώς, έστελνεν μου μήνυμα κάθε τρεις ώρες εχτές να ρωτά πώς περνώ. Τη τέταρτη φορά που με ερώτησε, ερώτησα τον αν ανησυχεί για μένα τζαι είπεν μου ότι εν να με αφήκει ήσυχη να θωρώ τον Sherlock μου. Ετηλεφώνησα του, επαραδέχτηκε ότι ανησυχεί, είπα του ότι δεν χρειάζεται τζαι ότι είμαι οκ τζαι ότι μετά που ένα μήνα χαοτικής δουλειάς, απολαμβάνω το μι τάιμ μου. 


Τούτο εφάνηκε να τον ενοχλεί, επειδή παράλληλα με τη χαοτική δουλειά, είχα τζαι μια καινούργια σχέση, μαζί του, να κουλιαντιρίζω τζαι μάλλον ήταν σαν να του ελάλουν ότι απολάμβανα το μι τάιμ μου χωρίς τζείνον. 


Εν αλήθκεια ότι είμαι νάκκον γαδάρα κάποιες φορές, καλού κακού εγκούγκλαρα τζαι τα σημάδια κοντρόλλινκγ μπόιφρεντ πάντως. 


2 σχόλια:

  1. πάντως μια φορά που έκαμα Χριστούγεννα εκτός Κύπρου εκακοφάνηκε μου. Ήταν Όσλο βεβαια που ήταν ούλλα ή κλειστά ή πανάκριβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οκ ήρτα να δω αν έχασα τίποτε και έχασα το τούτο! ο γουές χμμμ
    Μπεατρίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή