Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Trivia

Είναι πιο εύκολο να αποκτήσεις πιστωτική παρά να ακυρώσεις μια, ειδικά αν είσαι αναγκασμένη να πας σε άλλο υποκατάστημα από αυτό που την πήρες γιατί ο κολλιτσίδας υπεύθυνος του λογαριασμού σου όποτε σε δει προσπαθεί να σου πουλήσει δάνειο αυτοκινήτου ή οικίας ή και τα δύο και θέλεις να τον αποφύγεις.

Το Jumbo φέτος μου έχει σμπαραλιάσει τα νεύρα, χριστουγεννιάτικα, αμέσως μετά αποκριάτικα και σήμερα λαγουδάκια και κοτούλες, κάτι κουτιά ήθελα, αν τα δείτε μου λέτε.

Η περιπέτεια συνεχίζετε σε ένα βιβλιοπωλείο, που όσο και αν τσαντίζομαι όποτε πάω δεν λέω να καταλάβω και να κάνω το αυτονόητο, να μην πηγαίνω, και δεν φτάνει που πηγαίνω, αντί να ζητάω τα αριστουργήματα τύπου «τα γαλαζοπράσινα χρυσάνθεμα των κρυμμένων πόθων στο πορτοκαλί κατώφλι μου» τα οποία από ότι μου είπε η υπεύθυνη πουλάνε με το κιλό, επιμένω να ζητώ βιβλία τα οποία μας τα ζητάνε πολύ λίγοι και δεν συμφέρει να τα φέρνουμε, εκτός και αν δεν βιάζεσαι να το παραγγείλεις, με θύμα αυτή τη φορά εκτός από τα νεύρα μου, και η Κατερίνα Γώγου.

Αν ο από πίσω ήθελε ένα άγριο ζώο 24/7 στην αυλή του έπρεπε να φτιάξει ένα κλουβί στο μέγεθος του και να κάτσει μέσα να ψοφήσει, το έρμο το κουτάβι τι του φταίει;

Είδατε αυτή τη διαφήμιση του mega που μιλάνε διάφοροι και λένε πιο είναι το πιο περίεργο που τους έχει συμβεί και ο Παπακαλιάτης λέει ότι δεν του έχει συμβεί τίποτα περίεργο αλλά η κάμερα δεν μπορεί να εστιάσει πάνω του και τον δείχνει φλου; Inside joke ή όχι, από ποια ταινία ή σειρά είναι αντιγραφή;

8 σχόλια:

  1. Η λύση σε ούλλα σου τα προβλήματα Ούφ! μου έιναι το ίντερνετ.
    Ψούμνισε που το Άμαζον μάνα μου.. Τζαι βιβλία αν ψάξεις καλά βρίσκεις τα τζαι σε ελληνικές ιστοσελίδες. Φυσικά για βιβλία όπως της Κατερίνας Γώγου πρέπει να απεφθυνθείς σε βιβλιοπωλεία που καταπιάνουντε με ποιότητα παρά με το 'τί πουλά παραπάνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όλα γνωστά μου ακούγονται. μου άρεσε εκείνο με τον παπακαλιάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουφ μου να παραγγέλεις από ιντερνετ ό,τι θες για να μην έχεις τέτοια θέματα. Όμως ΟΛΑ τα βιβλία της Γώγου υπάρχουν να κατεβάσεις δωρεάν και να τα τυπώσεις, άρα μη βασανίζεσαι. Πάτησε εδώ

    Φυσικά οι παραγγελίες ελληνικών βιβλίων από το νετ δεν πολύ-συμφέρουν γιατί χρεώνουν πολλά στην αποστολή. Το καλύτερο είναι για μένα να προγραμματίσω ένα ταξιδάκι και να πάω να κάνω τις αγορές μου με την ησυχία μου στα ατέλειωτα βιβλιοπωλεία της Σόλωνος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η μέρα δεν ξεκίνησε καλά ε? άντε ρε Παρασκευή είναι άντεξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν ανακάλυψεν ο Παπακαλιάτης την τασιηνόπιτταν! Βασικά εν copy που μια ταινία του Woody Allen αλλά δυστυχώς εν θυμούμαι τον τίτλο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. OneWayStream και τέτοια βιβλιοπωλεία δεν ξέρω στη Κύπρο...

    DaisyCrazy ενδιαφέρον το σάιτ... δεν πολυκατάλαβα πως λειτουργεί όμως... το καλύτερο και για μένα είναι η βόλτα στα βιβλιοπωλεία της Αθήνας: το αγαπημένο μου είναι το Πρωτοπορία γιατί δεν είναι χαοτικό και συνήθως έχει ότι ζητήσω!

    Mana ναι, η Πέμπτη ήταν κάπως δύσκολη γενικά!

    ρίτσα & Αχάπαρη -είσαι θεά!!!! η λέξη κλειδί ήταν "woody".
    το βρήκααααααααα
    http://www.youtube.com/watch?v=g0FSYKcV2Mk

    χε χε και είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες του Γούντι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α κι εγώ εκεί πάω συνήθως :)

    Στο σάιτ βρίσκεις ό,τι βιβλίο υπάρχει δωρεάν και το κατεβάζεις. Εγώ έχω κατεβάσει Γώγου και Αγγελάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή