Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Χρόνια πολλά Κατακλυσμούλα!!!

Σμούλα μου, κοίτα με στα μάτια και άκου...

...για σένα κλαίω και πονώ! 

τι κι αν άρχισα να μοιάζω με τον Πασχάλη...

θες να κάνουμε ένα στιγμιαίο λάθος μαζί;

πες ναι...

ναι!!!! ναι!!! κυρίες και κύριοι είπε ναιαιαιαιαιαιαιαιαιαι!!!! 

αχ είμαι τόσο ευτυχισμένος!!! 


προτάσσω τα στήθη μου σε κάθε εμπόδιο!

αχ Σμούλα μου... 

σε λατρεύω...

είσαι η μούσα μου...

...ο στύλλος του σπιθκιού μου! 
οι χορδές της κιθάρας μου...



μ' αυτή τη φανέλα θα 'μαι για πάντα ο φύλακας ο άγγελος σου... 

16 σχόλια:

  1. Πρόσεξε το όνομα της φωτογραφίας #8 που την αρκή...χεχεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ο κατακλυσμός είναι σήμερα,τα γενέθλεια όμως;

    Τέλεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρκησεν πολλά η Πρασινάδα.
    Μάλλον ελυποθύμησε με την Πασχαλο-φωτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν να πατήσω το παμπλισh ελυποθύμησα...ηρταν ο Μιχαλάκης δαμέ στο λαπ τζαι εσυναξέν με που χαμέ!!!

      Διαγραφή
    2. Τζαι εν μοιάζει του Πασχάλη οκέι;;;;;;;!!!!!!

      Διαγραφή
    3. μόνο σε τζείνη τη φωτογραφία... μοιάζει του... μόνο σε τζείνη όμως :-)))

      Διαγραφή
  4. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    χαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχα

    Ηξερα το Γιαννη μου οτι μια μέρα θα έρτεις σε μένα!!!!!!!!!!!!!! Ευτυχως πριν τα 30 και κάτι (οπως λαλει το ομώνυμο CD σου!)

    Να'σαι καλά ρε Ουφ μου!!! You made my day!!!!!

    Y.Γ. Για οσους εν εκαταλάβαν σημερα εν η "γιορτή" μου γιατι εγγενήθηκα Δευτέρα του Κατακλυσμού....τα γενέθλια μου εν σε λίες μέρες! :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκατάλαβε που παν τα τέσσερα ο Γιαννάκης ;-)

      χαίρομαι που σου άρεσε :-)

      σημείωση: το όνομα Κατακλυσμούλα είναι κλεψιμιό από ένα παλιότερο ποστ της Πρασινάδας :-)

      Διαγραφή
  5. εγώ εν είχα καταλάβει ώσπου είδα τη διευκρίνηση! λολ ουφ! ο πασχάλης..! αχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ουφ!

    Έτσι! Αυτός ο έρωτας χρειάζεται αφιερώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην αρκην της αναρτησης, ενομισα οτι εν να ερτει στο παναϋρι του Κατακλυσμου να τραουδησει...

    ΟΚ ρε Πρας ΜΗΝ βαρας!!! Εν τζι εννοω οτι εν τιποτε για τα παναϋρκα ο Γιαννης σου!

    Υστερα επιασα τα... πρασινα υπονοουμενα της Ουφ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εντάξει Πρας ό,τι πεις. εν του μοιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. daffodil lament εν το μαλλί που φταίει ;-)

    Neraida :-)))

    Grouta εν κουβέντα του καφκά τούτη! :Ρ

    Μάνα έτσι μπράβο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή