Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Ποτά

Που τον τζαιρό που έπιασα δουλειά σε τούτη τη δουλειά κοντεύκω να γινώ αλκοολική γιατί εν μπορώ θέλω να πω όι εν έρκουμαι τζαι άμα πάω πίνω τι να κάμω δηλαδή που ώσπου να τζεράσουν ούλλοι γίνουμαι λιώμα. Που την πρώτη φορά που έφυα μετά που μιαν ώρα για να μεν κάμω κακήν εντύπωση μέχρι την προηγούμενη που έκαμα σάκο του μποξ το crush μου τζαι εν έξερε πόθθεν του ήρτεν έμαθα αρκετά για να πιω ένα χυμό τζαι να φύω πόψε.

Εν πολλά ωραία να είσαι νηφάλια όταν ούλλοι οι άλλοι αρκέφκουν να μεθούν.

Με το που πάμε στο μπαρ πιάνω την κουβέντα με ένα σκυλάκι τζαι αφού εκοινωνικοποιήθηκα κάμποσο μαζί του εγύρισα πάνω να απαντήσω στους ανθρώπους του που μου εμιλούσαν τζαι επιάσαμεν την κουβέντα για καμιά ώρα αλώπως, να μου λαλούν την ιστορία της ζωής τους, να τους λαλώ την ιστορία της δικής μου, ζευκάρι γύρω στα τριανταπέντε πανέμορφοι τζαι οι θκυο τζείνη που χώρα εξωτική τζαι τζείνος μουσικός που μάλλον έσιει σαν style icon τον θεό.

Με τη φίλη συνάδελφο είχαμε πει ότι στην μιαν ώρα θα φεύκαμε, θα τραβούσαμε η μια την άλλη προς την έξοδο τζαι αν χρειαζόταν θα χρησιμοποιούσαμε βία έτσι επήα να την σώσω από την καινούργια υπάλληλο που είναι κολλημένη με το κέρλινγκ τζαι εν μιλά για τίποτε άλλο αν είναι δυνατόν, έναν αντροπιάρη αλλά θεοπάλαβο με την καλή έννοια συνάδελφο ο οποίος αφού με ρώτησε το όνομα του σκύλου τζαι απογοητεύτηκε που εν το έμαθα έφυεν, έναν νεαρούλη που εμφανισιακά εν όπως κάτι εγγλέζους μπάτλερ ο οποίος ήταν ήδη λιώμα τζαι θα τον επερίπαιζα πολλά αν δεν έφευκα, τζαι το crush της που εν ένας τύπος όπως το μοντέλο, τόσο όμορφος που θέλεις να τσιριλλήσεις άμα τον δεις τζαι της φίλης μου άρκεφκε ήδη να γυαλίζει το μάτι της αλλά τζείνος έσιει τα τρία τέταρτα του γυναικείου πληθυσμού της πόλης να διαλέξει τζαι προτιμά να μιλά με τζείνες που τον φλερτάρουν αντί τζείνες που τον θωρούν όπως την κουφεττούα.

Τζαι μετά λαλεί μου για το δικό μου crush πως άμα μου περάσει το κόλλημα τζαι δω τον όπως τον θωρεί τζείνη εν να γυρεύκω τοίχο να φακκώ.

Η εμφάνιση όμως δεν είναι το παν, θεωρώ ελκυστικό το crush μου επειδή εν αστείος, θκιαβάζει πολλά βιβλία τζαι παίζει μπάσο έτσι νομίζω πως ένας άντρας μπορεί να με θεωρήσει ελκυστική επειδή είμαι αστεία, θκιαβάζω πολλά βιβλία τζαι έχω ένα συγκεκριμένο ταλέντο που εν θα σας το πω.

Όμως έχω την υποψία ότι δεν είναι τούτο που ελκύει τους άντρες τζαι θα ήθελα να μου πουν οι άντρες αναγνώστες, τι θεωρείτε ελκυστικό σε μια γυναίκα που δεν είναι όμορφη;



11 σχόλια:

  1. Sry αλλά αθθύμισες μου τούτον το αστείο:

    "Ένας Άντρας βγαίνει με τρεις κοπέλες και θέλει να αποφασίσει μια θα παντρευτεί. Σκέφτηκε λοιπόν το εξής κόλπο. Τους κάνει δώρο 200 χιλιάρικα για να δει τι θα τα κάνουν. Η πρώτη τα παίρνει και πηγαίνει στα ρουχάδικα και παπουτσάδικα και τα ξεσκίζει. Μετά πάει στον Άντρα και του λέει: Αγάπη μου φτιάχτηκα για να με βλέπεις και να με απολαμβάνεις, γιατί σε αγαπώ πολύ. Ο Άντρας ευχαριστήθηκε πολύ. Η δεύτερη πάει στα Αντρικά είδη και του ψωνίζει ρούχα και πούρα. Μετά πάει στον Άντρα και του λέει: Αγάπη μου σου ψώνισα αυτά τα δώρα για να τα ευχαριστηθείς και να είσαι καλά, γιατί σε αγαπώ πολύ. Ο Άντρας ευχαριστήθηκε πολύ. Η τρίτη πάει στο Χρηματιστήριο τα επενδύει και κερδίζει τα τριπλά. Του επιστρέφει τα 200 χιλ. και ξαναεπενδύει τα υπόλοιπα σε κοινό λογαριασμό. Μετά πάει στον Άντρα και του λέει: Αγάπη μου επένδυσα τα χρήματα που μου έδωσες γιατί θέλω να φτιάξουμε το σπίτι μας και να περάσουμε την υπόλοιπη ζωή μας άνετα, να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας και να μην χρειάζεται να ξεσκιζόμαστε στη δουλειά. Ο Άντρας ευχαριστήθηκε πολύ. Μετά, ο Άντρας σκέφτηκε για μερικές μέρες και αποφάσισε να παντρευτεί αυτή που είχε τα μεγαλύτερα βυζιά."

    Seriously τωρά, εκτός που το ότι για μέναν το υπόλοιπο σώμαν εν πιο σημαντικόν που το πρόσωπο, αρέσκουν μου πολλά οι γυναίκες με "βαθκιάν" φωνή, που να τους έρκεται τζιαι "φυσικά παιχνιδιάρικη". Πολύπλοκον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tζι εγώ ξεσπώ στο crush
    ....
    ...
    ..
    .
    Candy Crush
    (ειλικρινά επροσπάθησα να μεν το πω αλλά εν άντεξα, σόρρυ)

    Πιστεύκω εν ούλλα θέμα χαρακτήρα. Εν ξέρω αν υπάρχουν κάποια standard πράματα, στη δική μου περίπτωση κάθε φορά ελκύει με τζιαι κάτι διαφορετικό. Ίσως το κοινό σημείο να είναι η αυτοπεπόιθηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ωραία, ημέρα των αναπάντητων ερωτημάτων.

    "Πού πάμε όταν πεθαίνουμε?"
    "Υπάρχει θεός?"
    "Ποιος μαλάκας έδωκε διαταγή να σταματήσουν να βάλλουν τους αναπτήρες-αντάπτορες στα αυτοκίνητα?"
    "Τι θέλουν οι γυναίκες από τους άντρες?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτα πρώτα το αν κάποια εν όμορφη ή όι, εν υποκειμενικό που μόνο του τζιαι βασίζεται σε κριτήρια που διαφέρον από άτομο σε άτομο.

    Αλλά αν μιλούμε για κάποιαν που "αντικειμενικά" (θεωρώ πως τίποτε έννεν αντικειμενικό στον κόσμο, εξ ου και τα εισαγωγικά) δεν είναι όμορφη, εξαρτάται. Αν εν τόσον άσχημη, μπορεί να σε απωθήσει, με αποτέλεσμα να μεν προλάβεις να μάθεις οτιδήποτε για την ίδια. Το ίδιον απωθητικά μπορεί να αποβούν και η συμπεριφορά, η μυρωθκιά τζιαι η ιδέα που έχει για τον εαυτό της. Άρα, μπορεί κάποια ναν όμορφη, αλλά μετά πό 2 λεπτά συζήτησης να κόψεις κούρβες. Αν όμως απλά έννεν κούκλα, όμως μιλήσεις μαζί της, υπάρχει περιθώριο έλξης. Για μένα το χιούμορ, ο αυτοσαρκασμός και το να μεν εν φαντασμένη ή να νομίζει πως εν το κέντρο του κόσμου κάποια, εν ελκυστικά για αρχή. Πιο μετά, αν δεν είναι βλήμμαν και έχει ενδιαφέροντα ενδιαφέροντα (:D), συνεχίζει να θεωρείται ελκυστική. Νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nomizo i kalliteri apantisi en i skini m etin bellucci stin malena pou perna tziai oulloi oi arsenitzoi pou 12- 90 xromon fkaloun ta mathkia tous pano tis. oso eksipni, morfomeni , astia tziai na eni kapia an den en elkistiki kanenas antras pou eshi epiloges den tha asxolithi mazi tis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ωραία σκηνή πράγματι.

      Άλλες όι τόσο ωραίες σκηνές ήταν που έτρωε πούτσο για να αντεπεξέλθει, ή τζιαμέ που την εταπανιάσε η κάθε πικραμμένη και που Mamma Mia έγινε Mamma Kamia. Η ομορφιά, πολλές φορές, είναι δίκοπο μαχαίρι.

      Διαγραφή
  6. Κόρη είσαι όμορφη! Crush whoever cannot see it, να μεν σε κραshιάρω! Τσου τσου τσου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία κυρία να απαντήσω;

    ου ο Γούφις με πρόλαβε. βυζιά τζαι κώλος. πολλά ρηχό αλλά πολλά αληθινό. τουλάχιστον εν πράματα που ακόμη και να μην τα έχει μια γυναίκα μπορεί να τα αποκτήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με το συμπάθκειο αλλά μόνο εγώ εκτάλαβα ότι το ταλέντο που εν θα πεις εν οι π...ς

    τι γεναίκα που ενεν όμορφη ελκυεσε την σιγά σιγά. εν γίνεται να εν κεραυνοβόλος έρωτας. αφού ενεν ελκυστική. Η σωστή λέξη εν αγάπη. Στην αρκή παραδέχεσαι ότι εν θα πιάσεις την μουναρα αλλά η αγάπη θα υπάρξει με τον τζαιρό. τζαι συνήθως διαρκεί παραπάνω που τους κεραυνοβόλους έρωτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με κάποιον προλαλήσαντα που είπε οτι αμα μια γυναίκα ειναι πολλά ασιημη υπάρχει πολλά λιη πιθανότητα να καταφέρει να ελκύσει κάποιον έστω τζαι αν έσιει τέλειο χαρακτήρα! Παρολ'αυτά θα έλεγα οτι η αυτοπεποίθηση και η κοινωνικότητα φκάλλουν πολλά πάνω μια μέτρια σε εξωτερική εμφάνιση γυναίκα. Οκει, είμαι πολλά περίεργη για τον κούκλο που μας είπες οτι εν το cruch της φίλης σου! Περίγραψε μας τον λιο! τζαι ερώτηση, εν Κυπραίος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οσοι ανθρωποι, τοσες γνωμες εκαταλαβες το εννεν;
    Εν να συμφωνησω παραπανω στην αυτοπεποιθηση. Ουλλους καμνει μας εντυπωση τζαι προκαλει μας θαυαμασμο αμα το εσιει ο/η αλλος/η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή