Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Κλαμουρίσματα

Τις τελευταίες μέρες είδα κάποιες ταινίες. Το Somewhere της Σοφία Κόπολα με ήρωα ένα διάσημο αστέρα του σινεμά που επαναπροσδιορίζει τη ζωή του μετά που περνά λίγο ποιοτικό χρόνο με τη κόρη του. Η ταινία παρόλο που είναι πολύ αργή είναι καλή αργή και μου άρεσε πολύ. Ζήλεψα τη ζωή των movie stars αλλά δεν θα ήθελα ποτέ to be one, τι τραβάνε κι αυτοί δηλαδή με όλα αυτά τα ειδικά εφέ και τις συνεντεύξεις, χάος! Το τέλος όμως δεν το κατάλαβα, που πήγαινε; Somewhere προφανώς! Πάντως δεν έκλαψα.


Μετά είδα το Black Swan. Η θεά Natalie Portman έχει διάφορα προβληματάκια, μπερδεύει φαντασία με πραγματικότητα, μπερδεύει κι εμάς, θεϊκή η σκηνή που μεταμορφώνεται σε μαύρο κύκνο όπως και το φιλί με τον θεό Vincent Cassel και στο τέλος ζηλεύει κάπως το τέλος του Dorian Gray. Η ταινία μου άρεσε πάρα πολύ, θα βγω στους δρόμους με πανό να υποστηρίξω την υποψηφιότητα του Darren Aronofsky για το Oscar σκηνοθεσίας. Όμως δεν έκλαψα.


Μετά είδα το The King’s Speech και βαρέθηκα. Και τώρα που έψαχνα την αφίσα και είδα το tagline εκνευρίστηκα ακόμα περισσότερο: «όταν ο θεός δεν μπορούσε να σώσει το βασιλιά η βασίλισσα βρήκε κάποιον που μπορούσε». Έλεος! Επί δυόμιση ώρες βλέπεις μια ταινία κατασκευασμένη να αρέσει σε όλους, με σενάριο στον αυτόματο πιλότο και φυσικά προδιαγεγραμμένο τέλος, δεν πιστεύω να αμφέβαλλε κανείς ότι στο τέλος ο τραυλός δεν θα έβρισκε τη μιλιά του! Τα μόνα θετικά που της αναγνωρίζω είναι ο θεός Colin Firth, ο θεός Geoffrey Rush και η θεά Helena Bonham Carter. Σίγουρα δεν έκλαψα.


Μετά είδα το Love and other Drugs που πλασάρεται σαν κωμωδία αλλά δεν είναι. Είναι πολύ όμορφο, συγκινητικό, αστείο, να πάτε να το δείτε. Πρωταγωνιστούν ο θεός Jake Gyllenhaal και η θεά Anne Hathaway που ζήλεψα τη ζωή της, την εμφάνιση της, τις δουλειές της, το στυλ της, τον γκόμενο της, ακόμα και την αρρώστια πάνω της. Το τελευταίο όχι, το έβαλα για εφέ. Συγκινήθηκα πολύ και ίσως και να βούρκωσα λίγο αλλά πάντως δεν έκλαψα.


Και ανοίγω τη τηλεόραση προχτές και έχει μια ταινία, το Click, με έναν ηθοποιό που σιχαίνομαι. Τον μισώ. Δεν μπορώ να ακούω τη φωνή του, να βλέπω το ηλίθιο μούτρο του και να ανέχομαι τις μαλακίες που παίζει. Και παίζει και σε πολλές ο μαλάκας! Ο εγκέφαλος μου ήταν στο stand by mode έτσι έκατσα να το δω. Είναι με ένα τύπο που είναι εργασιομανής και τον παίζει το βλέμμα της αγελάδας του Adam Sandler που αποκτά από τον ακέφαλο καβαλάρη Christopher Walken ένα τηλεχειριστήριο με το οποίο μπορεί να ελέγχει τη ζωή του όπως ένα dvd. Επειδή ανυπομονεί να πάρει προαγωγή προχωρά κεφάλαια μέχρι που το πράγμα ξεφεύγει από τον έλεγχο του και φτάνει γέρος και μόνος για να καταλάβει ότι σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι, η ζωή είναι αυτό που συμβαίνει όταν είσαι απασχολημένος κάνοντας σχέδια και αν δεν κοιτάζεις εκεί που θέλεις να πας θα πας εκεί που κοιτάζεις. Και ναι, φυσικά έκλαψα, με λυγμούς με την κωλοταινία!

Αφίσα δεν έχει αλλά do you remember The Fonz?

22 σχόλια:

  1. Τες θκυο πρώτες θα τες δω, έπεισες με. Για την τρίτη, ευχαριστώ για την προειδοποίηση. Την τελευταία είχα την ατυχία να τη δω.
    Έσιει τζαιρό να δω καμιά ταινία του χαϊρκού η αλήθκεια. Με εξαίρεση το τελευταίο Harry Potter και την "παλιά" (1999, αλλά τωρά την είδα) κωμωδία The Mating Habits of the Earthbound Human.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζι εγώ θα πάρω. Την πρώτη θα προσπαθήσω, τη δεύτερη στο σινεμά είπα, την τρίτη απλά που απορία για κοινωνικές γνώσεις (τι σκατά άποψη να έχω τζι εγώ μια φορά που έμαθα τι παίζει με τα όσκαρ;) τζαι την τελευταία είδα την (γιατί για κάποιο λόγω συμπαθώ τον-κάπως- τον Σάντλερ που κάποιες πιο παλιές ταινίες) αλλά όι τζαι να κλάψω!!!!! Λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες ταινίες είδες, ειδικά εμένα το Black Swan, μου άρεσε πάρα πολύ και η απίθανη Natalie είναι απλά απίθανη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσhει καιρό που θέλω να δώ το Λαβ εντ άδερ ντράγκς...τώρα θέλω ακόμα παραπάνω. Αρέσκουν μου πολλά οι ταινίες με κλαψουρίσματα. Τωρά τελευταία κλαίω με το νησί τζαι ευχαριστιούμαι το αφάνταστα....Η τελευταία ταινεία που με έκαμε να κλάψε ήταν το Χάτσικο, έι ντογκς στόρι. Έτσι κλάμαν είσhεν τζαιρό να κάμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. omg! τζαι εγω εκλαψα στο click.εν μου άρεσε καθόλου.

    παντως θέλω να δω το love and other drugs τωρά που το λέεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμ ε τζαι θέλεις κριτικές για τον Μίκι στο τρένο τσου τσου έτσι; αυτή κατάφερα να δω 194372908237832109832 φορές τον τελευταίο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Somewhere εν με έπεισε καθόλου μα καθόλου. Ένοιωσα σαν να τζιαι η Κόπολα επροσπαθούσε να με πείσει με το ζόρι ότι εν κουλτούρα. Οι πλείστες σκηνές εν επροσφέραν το παραμικρό (όπως τζίνη που του χαλά το αυτοκίνητο. Τάχα; Η που επί 20 λεπτά παίζουν Wii με την κόρη του. Κανεί διαφήμιση του Wii ολάν), τζιαι το τέλος ήταν όντως για κλάματα (ή για γέλια).

    Πολλά καλή ιδέα, τζιαι κάποιες σκηνές ήταν όντως ωραίες. Αλλά νομίζω η Κόπολα εσυγχίστηκε τζιαι νομίζει ότι άμαν μια ταινία εν αργή εν τζιαι κουλτουριάρικη.

    Όχι άλλο κάρβουνο!!!!!

    Το Black Swan ήταν πολλά καλή ταινία, κατά εμένα. Είδα την χωρίς να ξέρω ότι ήταν γνωστή τζιαι απόλαυσα την.
    Αν και η επανάληψη του καλού/κακού, άσπρος/μαύρος κύκνος έκαμε με να νοιώσω ότι ο σκηνοθέτης νομιζει ότι έχω κρίσεις ηλιθιότητας τζιαι πρέπει να μου τα κάμει ούλλα κουτσιά καθαρισμένα:)

    Για τις άλλες εν ηξέρω, εν τις είδα.
    Λαλείς να δω το Click;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. korh tziai eklapsa sto click! tziai eida to (san esen) mera asxeth sthn thleorash...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απορώ που βρίσκετε τόσες ώρες, ειδικά η Ουφ! που είδεν μια ντουζίνα ;-)

    Oυφ!
    Τι σου έκαμεν ο Αdam Sandler βρε ? Άκουσα κι από άλλες/ους ότι δεν τον παν αλλά οι παραπάνω ταινίες του διασκεδάζουν με , εν πελλανίσκω αλλά οκ. Έσιει ένα ύφος , φκάλλει ένα attitude ψιλονερόβραστο ψιλοσικκιμετζίτικο που με βρίσκει δεκτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καμιάν καλήν κωμωδίαν έσιετε να μας προτείνετε? χωρίς τον adam sadler, ούτε εμένα μου αρέσκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έβαλα το Black Swan τζιαι το Love and other drugs να κατεβούν.
    Εγώ εψές είδα το 500 days of Summer τζιαι άρεσεν μου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Defiance από τον τίτλο και την αφίσα καταλαβαίνω ότι είναι guilty plesure η ταινία που λες :-) ωραίος ο νέος Harry Potter!

    Moonlight πολύ ανεξήγητος ο λόγος που σου αρέσει ο Άνταμ Σάντλερ :Ρ

    Ex Estrella ναι, είναι τέλεια. φαντάσου μου αρέσει από την εποχή του Leon!

    Prasinada το νησί έχει πολλή κλάμα. όσο βλακεία είναι το βιβλίο τόσο καλή είναι η σειρά! οι ταινίες με σκύλους κι εμένα με κλαμουρίζουν... θέλω να δω 1-2 αλλά φοβάμαι τις αντιδράσεις μου! τον my dog skip ακόμα τον κλαίω! και ήταν το ίδιο σκυλάκι που έπαιζε στο Frazier! (είδες; πρόβλημα!) :-)

    εγω, τελικά μας προέκυψε tear jerker το click!

    Sike με ποια ταινία; :-)

    Μάνα κουράγιο :-)

    Αππωμένη στη σκηνή που του χαλά το αυτοκίνητο ήθελε η Σοφία να μας δείξει ότι ακόμα και οι σταρς χρειάζονται οδική βοήθεια :Ρ
    στο Black Swan πρέπει να σου άρεσε η σκηνή που ξεφορτώνεται τα μπουλουκάκια :-)
    εχμμμ όχι, μη δεις το click!! :-)))

    Rocky Smarties με κάλυψε ο Κόναν ο βάρβαρος :-)

    postbabylon ποιάνουν μας απροετοίμαστους, χαλαρώνουμε να δούμε τη σάχλα και ξαφνικά "πάει η ζωή σας ζώααααα" έρχετε η μπουνιά!!!

    Κκουλλά δεν τες είδα μονοκοπανιά! αυτό το νερόβραστο το "είμαι ηλίθιος αλλά πουλάω" μου σπάει τα νεύρα! :-)

    Neerie έχεις γούστο τότε. σε αντίθεση με γκουχ γκουχ γκουχ :Ρ
    για ταινία δεν ξέρω... α, δες το soul kitchen, έχει πλάκα!

    Μόχα omg, το 500 days of Summer το εκατέβασα χτες αλλά δεν έπαιζε το file στο laptop και το έβαλα σε σιντί να το δω απόψε στο dvd player!!! ανταλλαγή απόψεων όταν τα δούμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εν που σε επροετοιμάσαν οι άλλες τζαι εφκηκεν σου ούλλον μαζί μαζεμένο αλόπως. Και μένα μου άρεσε το σαμγουεαρ αλλα σιιιγουρα δεν ζηλεψα τη ζωη των σταρς φαινεται ακριβως εδω ποσο μονοι μιζεροι και επιφανιαοι ειναι. Η κόπολα είπε οτι αφηνει το αυτοκνητο και περπατα ίσως προς μια καλύτερη, διαφορετική με πιο πολύ νόημα ζωη. Εγω ενομισα οτι επηεν να πιασει την μιτσιαν που την κατασκηνωση. Ατε ρεεε νευριαζω που ουλος ο κοσμος μισα τον Ανταμ Σαντλερ. Αρεσκει μου τζαι γελω πολλά με τες παραπανω του ταινιες. Ας πουμεν εμενα που με εκνευριζον τα μαλα οι περισσοτερες ρομαντζαδες, το 50 first dates εν το στυλ της ρομαντζαδας που μου αρεσκει, δηλαδη νεκατωμενο με καμποση μαλακια. Τζαι ο Μπεν στιλερ αρεσκει μου, που εν τον συμπαθα κανενας. Αν θες ταινιαρα και ηθοποιαρες να δεις το blue valentine. Προσωπικα εμπηκαν στη λιστα με τις ακλυτερες ταινιες που ειδα στη ζωη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ ενιωσα να βουρκώνω με πολλές χαζές θεωρητικα ταινιες και σηριαλ και δεν τα κατάφερα σε άλλες που περιμενα να συμβει, μαλλον έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις ... το click δεν το ειδα αλλα με την διαφημιση που του εκανες , εστω και αρνητική θα το γυρέψω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Cake κι εγώ για τη κόρη του νόμισα ότι πήγαινε. και η κόπολα ανοικτό το αφήνει! το 50 first dates ήταν καλή ταινία, θα ήταν καλύτερη αν δεν έπαιζε *τζείνος*
    :-) ο Μπεν Στίλλερ εμένα μου αρέσει πάντως, zoolander is my god :P
    το blue valentine θέλω να το δω. θα το δω. μου αρέσουν και οι δύο πρωταγωνιστές. έχεις δει το lars and the real girl? απίστευτη ταινία!

    περαστικέ μην ακούω γκρίνια μετά
    :-) άνκαι νομίζω ότι θα σου αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eklapses? Ti ennoeis eklapses? Etreksan dyo tria dakrya? Giati ego eplantaksa se simeio pou en evlepa tous ypotitlous pou ta dakrya kai oute akouga ti synomilia pou tous lygmous! Eni ksero an imoun se polla eyaloti fasi at the time..enna me kameis na to ksanado tora. Kai pou vriskeis toso xrono gia tainies?? Eneyriases me :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το Black Swan το είδα και μου άρεσε αρκετά. Το Click όντως είναι απ'τις καλύτερες ταινίες και συγκηνητική κι ας παίζει ο Σαντλερ που ούτε γω συμπαθώ.
    Με απογοήτευσες με το King's Speech. Ήθελα πολύ να το δω, περίμενα κάτι αρκετά καλό. ΟΚ το τέλος είναι προβλέψιμο γιατί άλλωστε είναι γνωστή η ιστορία του βασιλιά αυτού που πήρε τη θέση με το ζόρι. Όμως άμα παίζουν τέτοιοι ηθοποιοί δεν μπορεί θα αξίζει τον κόπο. Όχι δε θα με πτοήσεις ουφάκι. Θα πάω να το δω! :)
    Καλά να περνάς κι ας μη ξεχνάμε η ζωή ειν' εκεί έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι να σου πώ, αυτό το King's Speech μου κάνει ταινία που φτιάχτηκε για να είναι υποψήφια για Όσκαρ. Δεν ξέρω αν θα πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μάγισσα του Πορτομπέλο όταν έρχομαι σπίτι ξεθεωμένη και ζαβλακωμένη κάθομαι και βλέπω ταινίες. πάντως είχα καιρό να το κάνω! ως τώρα καμιά ταινία δεν φτάνει το κλάμα που έριξα στο atonement :/

    DaisyCrazy όχι και από τις καλύτερες ταινίες το click! εγώ το κλάμα το αποδίδω στο pms... :-) το King's Speech δεν είναι κακή ταινία. απλά εγώ την βρήκα ανούσια! οι ηθοποιοί είναι τέλειοι, και οι τρεις. περιμένω εντυπώσεις για όταν το δεις :-)

    mahler76 έχεις απόλυτο δίκιο! και είναι υποψήφια για 12 αν είναι δυνατόν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. !!! Καμία σχέση, έννεν όπως ακούεται! Αντίθετα με το πως φαίνεται η αφίσα, εν κωμωδία. Σατυρίζει την πολύπλοκη διαδικασία που έσιει ο άνθρωπος για να έβρει ταίρι και να καταφέρει να το κερδίσει. Και δείχνει το ως ντοκιμαντέρ (στυλ Animal Planet ριάλιτι με ζώα) που παρουσιάζουν εξωγίηνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή