Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Κούλλουμακα κουτουρού

Πρώτα από όλα ζητώ συγνώμη που το Triolouin που της κλέβω το όνομα. Μετά, συμβαίνουν τόσα πολλά που νομίζω είναι ο καταλληλότερος τίτλος για να περιγράψει αυτά που προσπαθώ να επεξεργαστώ!

Πρώτα από όλα, το YouTube με αναγνωρίζει ως Ουφ! επειδή είμαι συνδεδεμένη με αυτό το όνομα στο chrome. Δεν θέλω ρε ηλίθιο να με παρακολουθείς τόσο απροκάλυπτα και δεν θέλω να κάνω log out και log in συνέχεια!

Το άλλο, έγραψα πιο πάνω το YouTube σαν youtube και μου το υπογράμμιζε σαν λάθος, έπρεπε να πατήσω δεξί κλικ για να μου το διορθώσει με τον τρόπο που το ίδιο θέλει να γράφετε το όνομα του. Το ίδιο συμβαίνει με το Facebook, το Photoshop και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και επειδή είμαι σπαστική δεν θέλω να μου αποσπά τη προσοχή η υπογραμμισμένη κόκκινη γραμμή έτσι κάθομαι και το διορθώνω!

Το ίδιο σπαστική είμαι και στο σουπερμάρκετ. Κάνω τη λίστα σύμφωνα με τη διάταξη των προϊόντων στα ράφια, τα βάζω στο καρότσι ξεχωρίζοντας τα μπουκάλια, τα κουτιά, τα σακούλια κλπ, με τον ίδιο τρόπο τα αφήνω στο ταμείο και με τον ίδιο τρόπο θέλω να τα βάζω στις σακούλες. Όποτε πάει η ταμίας να με βοηθήσει τα βάζει όπου να ‘ναι και κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό!

Προχτές γνώρισα κάποιον σε ένα πάρκινγκ, ήταν έτοιμος να πάθει νευρικό κλονισμό επειδή ήταν γεμάτο, τον αντιμετώπισα ψύχραιμα και του βρήκα και λύση που τον ηρέμησε. Μετά ένοιωθα πολύ καλά με τον εαυτό μου, σκεφτόμουν ότι χαραμίζομαι στην ανεργία, θα γινόμουν πολύ καλή ψυχολόγος! Δεν ξέρω βέβαια τι θα έλεγε ένας ψυχολόγος για τις δύο προηγούμενες παραγράφους!

Α, τώρα που το θυμήθηκα, θερμή παράκληση προς το ΡΙΚ… αφού βάζει που βάζει τόσο καλές ταινίες τη Κυριακή το βράδυ, γιατί ρε γαμώτο μου τες χαντακώνει βάζοντας διάλειμμα για ειδήσεις δεκαπέντε λεπτά πριν τελειώσει η ταινία; Γιατί; Γιατί; Γιατί; Εκεί που έκλαιγα από το γέλιο βλέποντας τον Jack Sparrow να γίνεται σουβλάκι από κάτι κανίβαλους βλέπω «η συνέχεια μετά τις ειδήσεις»! Ποιος σας είπε ότι έχει κανένας όρεξη να δει ειδήσεις εκείνη την ώρα;! Έλεος!

Πάντως αστεία αστεία ενώ δεν μου αρέσει καθόλου σαν άντρας ο Johnny (πιες λίγο νερό, δεν φταίω εγώ αν πνίγηκες!), σαν ηθοποιός είναι respect! Και οκ, παραδέχομαι πως σαν άλουτος πειρατής είναι… αχ!

Άκουσα πριν λίγο ειδήσεις, κυβέρνηση και αντιπολίτευση τσακώνονται για το πόρισμα. Καταλήγω να σκέφτομαι πως το καλύτερο θα ήταν να βάλουν ο κάθε ένας από ένα κεφάλαιο από το πόρισμα εκεί που ξέρουν για να ησυχάσουμε όλοι οι υπόλοιποι!

Αυτοί που επιτίθενται στον πρόεδρο είναι επειδή τους πήρε ο πόνος για τη δικαιοσύνη ή απλά βρήκαν την πιο τέλεια ευκαιρία για να τον ξεφορτωθούν; Αλλά και αυτοί οι σύντροφοι, δεν είναι καιρός να πάψουν να κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους;! Επίσης, όλοι αυτοί που δεν θεωρούν την Ομοσπονδία καλή λύση, έχουν κάποια λύση να προτείνουν; Ή απλά τους αρέσει να φωνάζουν ότι η Κύπρος είναι ελληνική; Η Κύπρος είναι κυπριακή μαλάκες!

Τώρα μου υπογράμμισε και το μαλάκες και το έβαλα στο dictionary, εν θα με σπάσει το word εμένα!

Αμ ο Αρχιεπίσκοπος;! Δεν υπάρχει δημοσιογραφική δεοντολογία ή πως σκατά λέγεται; Πως μπορεί να λέει τόσο απροκάλυπτα ότι θα απολύονται όσοι δεν συμφωνούν μαζί του; Πόσο αντικειμενική θα είναι η ενημέρωση από το κανάλι του; Πόσα λεφτά τελοσπάντων εξαγοράζουν τη σιωπή των πολιτικών που κατά τα άλλα σκίζονται μόλις δουν μικρόφωνο;

Έχω κάτι συγγενείς στη Μελβούρνη… αλλά όχι, η Μελβούρνη είναι η τρίτη μεγαλύτερη ελληνική πόλη, εγώ θέλω να πάω κάπου που να μη μου θυμίζει καθόλου το κωλόνησο…

Μόλις ήρθα Κύπρο από τις σπουδές γνώρισα σε μια παρέα ένα παιδί και αρχίσαμε να βγαίνουμε. Ήμουν πολύ εντυπωσιασμένη γιατί σκεφτόμουν ότι κάτι πρέπει να έχει ο αέρας της Κύπρου τελικά και όποια έρχεται ή φέρνει μαζί της εισαγόμενο τον γαμπρό ή κάνει σχέση αμέσως! Ο τύπος όμως ήταν απίστευτα εντυπωσιακά αφάνταστα βαρετός, βγαίναμε και ήθελα να κλαίω από τη βαρεμάρα, άσε που με τη γλωσσοδιάρροια του με έκανε ρεζίλι όπου πηγαίναμε.

Και τον παράτησα. Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι παραχωρήσεις κάνουν όλες αυτές οι κοπέλες που αρραβωνιάζονται στα 22-23 μετά από πεντέξι μήνες γνωριμίας με κάποιον, δυσκολεύομαι λίγο να πιστέψω ότι βρίσκουν όλες αυτό που θέλουν τόσο εύκολα. Εκτός και αν αυτό που θέλουν είναι να παντρευτούν, με ποιον δεν έχει καμία σημασία οπότε σηκώνω τα χέρια ψηλά (και όλα τα φτάνω που λέει και ο άλλος ο ηλίθιος που θα κράξει σε φιλανθρωπικό δείπνο με είσοδο 150 ευρώ… νομίζω μου έρχεται αναγούλα…).

Πριν λίγο καιρό μου τηλεφώνησε εκείνη η φίλη μου που παντρεύτηκε με προξένια και μου είπε ότι η μαστόρισσα της ερώτησεν την αν έξερε καμιά καλή κορού ελεύθερη να παντρέψουν τον γιο της συννύφισας της και η φίλη μου με θυμήθηκε και μου τηλεφώνησε να μου πει ότι ένας δημόσιος υπάλληλος με δικό του σπίτι επιπλωμένο, το τόνισε αυτό, θέλει να παντρευτεί τζαι σκέφτηκε να με ρωτήσει τζαι αν θέλω να κανονίσουμε να πάμε που ποτζεί… άρχισα να γελώ, πόνεσα τη κοιλιά μου και έτρεχαν τα μάτια μου που το γέλιο μέχρι που μου έκλεισε το τηλέφωνο… ε, άτε!

Αυτές οι παιδικές φιλίες με τις οποίες δεν έχεις κανένα κοινό προσφέρουν από απελπισία μέχρι υστερικό γέλιο! Τι κόσμος υπάρχει όμως, ε;!

Ποτέ δεν ήμουν υπέρ του γάμου, κάποιοι μπορεί να θυμάστε τις περιπέτειες μου σαν παρανυφάκι σε πιο παλιό ποστ, ποτέ δεν φαντασιωνόμουν τον εαυτό μου νύφη, στους γάμους από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου καθόμουν σε μια γωνιά έτοιμη να βάλω τα κλάματα από τη βαρεμάρα και αυτό εξακολουθώ να αισθάνομαι και τώρα μόνο που τώρα μπορώ επιτέλους να τους αποφεύγω!

Είπαμε όχι Μελβούρνη… σε ποια χώρα / πόλη / ζούγκλα οι άντρες είναι πρόθυμοι να γνωρίσουν μια γυναίκα και να είναι μαζί της χωρίς να πρέπει να προηγηθεί ηλίθιο προξενιό και πανηγύρια γιατί εδώ που τα λέμε, ποιος φυσιολογικός τριανταπεντάρης περιμένει από τη θεία του να του έβρει γεναίκα;

Τι τελοσπάντων θέλουν οι κυπραίοι; Ρητορικό το ερώτημα φυσικά, θα μείνει άλυτο στο lifetime μας, όπως με τα μεγάλα ερωτήματα του σύμπαντος, αν υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες κλπ! Και προσωπικά θα παρατήσω τη μελέτη γιατί εβαρέθηκα!

Αγαπημένο τραγούδι από αγαπημένους ανθρώπους, αφιερωμένο…


Υγ. μόλις αγοράσω το διαμέρισμα που φαντασιώνομαι, θα αγοράσω και αυτό.

23 σχόλια:

  1. έχω να σου κάμω διάφορα σχόλια αλλά εν μπορώ να τα συγιρίσω έτσι "ωραία" στο μυαλό μου όπως εσύ, οπότε θα τα κάμω μετά που θα πάω σπίτι και θα ξιπονοτζεφαλιάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα γιατί δκιώχνεις τες τύχες τες καλές;;;; Φαντάζεσαι να ναι κανένας κούκλος ο κυβερνητικός;;;


    Τζαι γω θέλω το ipad2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Moonlight ελπίζω να μεν είμαι εγώ που σε πονοτζεφάλιασα!

    ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ αστειεύκεις, έννε;! :-)
    πολύ τέλεια η φωτό σου by the way :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. smili esteila sou email.

    sorry ouf mou, thanx gia ti filoksenia :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. p.s. egrapsa dame giati to mannoblog tou smiliou en me afinei na grapsw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κόρη μα είσαι και 'συ άνεργη; Να κάμουμε γκρουπ 'ανέργων μπλόγκερς'.
    Εμμ ενιξέρω πως να σου το πω διακριτικά αλλά τούτο που κάμνεις στο σουπερμαρκετ...εμμμ....γουελ ασπούμε ότι εν φοϊτσίαρικο!
    Τούτο με τον γάμο στο χρυσοπράσινο επήρε πολλά σοβαρές διαστάσεις. Άρκεψα να ανησυχώ, γιατί να πρέπει να βρουμε γαμπρό με το ζόρι; Εν θελώ να παντρευτώ! Οι επιθυμίες μου εν πιο υλικές: ένα μακμπουκ, ενα γκάλαξι...εννα είμαι πολλά χάπι με τούτα,εν θελώ άντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχα διασκεδάζει με πολλά ο τρόπος που γράφεις τις σκέψεις σου ουφ! ειλικρινά τούτο με το σουπερμαρκετ και τη σειρά να το κοιτάξεις πρέπει να εν κανένα παιδικο τραύμα που έχει να κάμει με την ταξη και την οργάνωση. τωρά για τα συνοικέσια ειλικρινά εν ήξερα εγώ οτι είχαμε ακόμα έτσι καταστάσεις +εν πολλά φοϊτσιάρικο! αν δεις πόσες κορούες εν με κάποιον χώρκατο αμπάλατο απλώς επειδή εν θέλουν να εν μόνες τους εν πολλά λυπηρό πράμα.απλώς εν ήξερα οτι φτάνουν ως τζιαμέ! ορκισμένη σινγκλ παρά έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τουτο με του σουπερμαρκετ εχω το τζαι εγω! Μα να μου βάλλει σιορ παγωμένη τζαι μή στην ίδια τσέντα;;; Τζαι εγω μόνη μου τα βαλλω για να μεν νευριάζω μετα σπίτι...

    Για τα άλλα τι να πρωτοσχολιάσω. Μα να αφηκεις κελεπουρι επιπλωμένο! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. marilou ναι, να κάμουμε το μπλογκ τζαι να σκοτώνουμε μούγιες όλοι μαζί :/
    γιατί κόρη... εν βολικά έτσι!
    ακριβώς! τζι εγώ έτσι θέλω αλλά βάλε στη θέση του γκάλαξι (τι έν το γκάλαξι;!) ένα διαμέρισμα! εγώ πάλε θέλω να είμαι με κάποιον αλλά ο καθένας έσσω του... κάπου διάβασα κάτι που είπε η Κατερίνα Λέχου σε σχέση με τις σχέσεις και το καθένας έσσω του και συμφωνώ απόλυτα! σε αυτό παίζει ρόλο και το ότι είμαστε ολοίδιες με τη Κατερινιώ!

    daffodil lament μπα, η μάνα μου μια φορά που με είδε να το κάμνω έπαθε σοκ και κουνούσε το κεφάλι... ακόμα μια πίκρα από τη κόρη της :-)))
    "ορκισμένη σινγκλ παρά έτσι!" ακριβώς! υπάρχει ακόμα, ξέρεις πόσες θειάδες μου είπαν κατά καιρούς για διάφορα "κελεπούρια";

    Πρασινάδα αχ χαίρομαι που ήρθες, είμαστε δύο!!! :-) ναι ρε, ή κοτόπουλο μαζί με σερβιέτες ας πούμε δλδ έλεος! άσε, το μεγάλο μου παράπονο είναι που δεν μου προσφέρει κανένας ένα διαμέρισμα. σκέτο. μόνο του. άδειο. ούφφφου!

    ούφφου μάλλον όντως έφαγα γλυστρίδα τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κόρη εσκέφτηκα θα κάμουμε το μπλογκ και θα μας πληρώνουν συνδρομή οι υπόλοιποι μπλόγκερς!Ενεν τέλεια ιδέα;
    Το γκάλαξι εν το τηλέφωνο που θέλω αλλά δεν θα πίασω ποτέ.
    Οκ και 'γω δέχουμε να έχω σχέση άμα ενα μινίσκει ο καθένας σπίτι του. Για οικονομικούς λόγους ενα εσκέφτουμουν και το μινίσκουμε μαζί αλλά έχουμε ξεχωριστά δωμάτια και βρεθούμστε στο ίδιο δωμάτιο για τα απαραίτητα και μόνο,άτε και για να δούμε κανένα ντι βι ντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. marilou ναι!!! τέλεια ιδέα!!! μπορούμε να προσφέρουμε και δωράκια, ας πούμε ο συν-μπλόγκερ με τη μεγαλύτερη δωρεά να ποιάνει δώρο ένα κόπυ σιντί του χατζηγιάννη! αααα πάω να ψάξω το γκάλαξι να δω τι είναι! ναι, συμφωνώ με το ίδιο σπίτι αλλά ξεχωριστά δωμάτια, είμαι πρόθυμη να κάνω υποχωρήσεις αν επιμένει ο άλλος :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε Ουφ, μεν γράφεις τόσα πολλά πράματα σε ένα ποστ γιατι μπλοκκάρει ο εγκέφαλος μου τζιαι ένιξερω τι να πρωτοσχολιάσω τζιαι στο τέλος καταλήγω να κάμνω σχόλιο τύπου:
    Μα γράφεις τα ποστ στη word;

    Spam: Daffodil ουτε εγώ εν μπορώ να σχολιάσω στο μπλογκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απολαυση τα ποστ σου ρε ουφ.

    Ενει ξέρω τι θέλουν οι Κυπραίοι.

    Ουτε οι Κυπραίες.

    Κανένας ενει ξέρω τι θέλει.

    Εγώ νομίζω ότι ξέρω τι θέλω.

    Αλλά μερικές φορές ούτε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το youtube κάμνει μου τζι εμένα τα νεύρα μου τσαντάλια, αν έβρουμε λύση παρακαλώ να ανακοινωθεί.

    Νομίζω έχεις ocd τζαι θέλεις τζι εσύ ψυχολόγο. Εχτός που τζίνο με τες τσέντες στο σούπερμαρκετ. Εν λογικό τζίνο. Αλλά όι να καταλιάς σακούλες για να έχεις σε μια το τυρί, σε μια την οδοντόπαστα, σε μια τα δημητριακά.

    το θέμα με τον johnny depp Μεν το συζητήσεις με τη ψυχολόγο γιατί έννα σε φκάλει πελλή τζαι για να σταματήσεις να είσαι έννα πρέπει να σου αρέσκει τζι εσένα τζαι έννα μεγαλώσει ο ανταγωνισμός τζαι εν μας συμφέρει.

    τα προξένια φακκούν μου, αλλά έχει κόσμο που εν νόρμαλ κατά τα άλλα απλά δεν ξέρει να κάμει κίνηση, ή έχει περιορισμένο περιβάλλον. εγώ ασπούμε δεν ξέρω πώς θα εγνώριζα κάποιον στη φάση που είμαι τωρά. μια φίλη μου σίουρα έχει τούτο το θέμα τζαι αρνείται τζαι τα σεταπς. Εν 25 τζαι εν εφκήκε ΚΑΝ έξω με κάποιον ποττέ σαν ραντεβού.

    Νομίζω τούτα έχω να πω.

    Α, ναι. Τζαι φακκά μου ο ΟτεΓιάννης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλά αυτό με τις ταινίες το έκαναν κι εδώ κάποτε. Τώρα νομίζω έχουν κόψει το δελτίο των 12. Όσο για το γάμο στα 20+ βοήθειά μας. Ο Τζόνι Ντέπ είναι χάλια σαν άντρας. Απορώ τι του βρίσκουν οι γυναίκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όντως ο johnny εν χάλια
    αφήστε τον σε εμένα

    neerie η πνιμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δρακουλίνα μα αφού ήταν κούλλουμακκα το ποστ! :-) ε, ναι στη word ελέγχω το καλύτερα! :Ρ

    Τhe Passenger χαίρομαι που τα απολαμβάνεις, κι ας μη ξέρουμε τι θέλουμε!

    Moonlight εν έχω ποτζείνο ρε... ή αν έχω είναι σε ελαφριά μορφή...
    όχι, δεν σπαταλώ σακούλες, μάλλον το αντίθετο, βάζω όσα φορεί μέσα, απλά παρόμοιες συσκευασίες.
    θα βρω άντρα ψυχολόγο, στρέητ! ;-)
    ρε σοβαρά, αν ερχόταν μια φίλη μου και μου έλεγε ότι με τον Τάδε πιστεύει θα τα πηγαίναμε καλά και θα ήταν ωραία να γνωριστούμε, δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην τον γνωρίσω! αλλά να θέλει κάποιος να παντρευτεί τζαι τούτος να εν ο μόνος λόγος που θέλει να γνωρίσει κάποια, ε τότε που την αρκή δεν θέλουμε τα ίδια πράματα, τι να βγούμε να κάμουμε;!
    μα εν τζαι οτεγιάννης εκτός που συταγιάννης; εν φοϊτσιάρικο...

    mahler76 εντάξει δεν θα τον έλεγα και χάλια... αλλά κι εγώ απορώ τι του βρίσκουν!

    neerie :-)))))
    γιατί πνιμένη;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. με τη διάταξη των προιόντων ένα μικρό ψυχαναγκασμό τον έχεις ουφάκι αλλά σιγά αν σε ικανοποιεί ο συγκεκριμένος ψυχαναγκασμός γούαι νοτ βρε;!

    όσο για το γάμο.. αν είναι να'ρθει θε να'ρθει αλλιώς θα προσπεράσει! και μη ξεχνάς ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες αυτός που σου προξένευαν να μην είχε ιδέα ότι τον προξενεύουν.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρώτα ήταν ΟΤΕΓιάννης τζαι μετά έγινε CYTAΓιάννης!

    Για το προξενιό, εγώ διερωτούμαι αν όντως τα πλάσματα θέλουν να παντρευτούν ή αν απλά θέλουν να γνωρίσουν κάποιον να κάμουν όσως κάποια σχέση... Εν οι κυράτσες που μιλούν για γάμους νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. DaisyCrazy ακριβώς, *μικρό* ψυχαναγκασμό :-) δεν νομίζω και σίγουρα δεν θα κάτσω να το διαπιστώσω :-)

    Moonlight τι άλλο να του ευχηθούμε;... NASAΓιάννης;... ;-)
    διαφωνώ αλλά βαρκούμαι να ξεδιπλώσω το σκεπτικό μου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή