Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Στη συνέντευξη


Τη τελευταία φορά που πήγα σε συνέντευξη για δουλειά ένοιωθα σαν να παίζω στο big brother επειδή οι διαδικασίες ήταν σε τρία στάδια και στην επόμενη πίστα ανέβαιναν οι πιο ικανοί. Είμαι πολύ περήφανη που πέρασα και τη δεύτερη πίστα, μετά δεν με κάλεσαν για την τελευταία όπου θα μονομαχούσα με άλλα δύο άτομα για τη πολυπόθητη θέση.

Σκατά πολυπόθητη.

Στη πρώτη συνέντευξη για να γίνει το ξεσκαρτάρισμα ενημερώθηκα για τη φύση της εργασίας όπου η διευθύντρια ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας έκανε τα πάντα για να με αποτρέψει να συνεχίσω εγώ όμως με έβαλα στο I am getting that fucking job mode και τη διαβεβαίωνα ότι δεν με ενοχλεί καθόλου μα καθόλου να εργάζομαι οκτώ ώρες μπροστά από ένα κομπιούτερ από το οποίο θα δικαιούμαι να σηκώνομαι μόνο τρεις φορές την ημέρα για κατούρημα και πως φυσικά και μου είναι αρκετό ένα τέταρτο για να φάω το μεσημεριανό μου.

Όποιος με έχει δει να τρώω καταλαβαίνει πόσα ψέματα είπα εκείνη την ημέρα!

Στη προηγούμενη συνέντευξη, ένας τύπος μάγκας που γαμά και δέρνει άμα λάχει, μπήκε στο γραφείο που θα γινόταν η συνέντευξη, έκατσε δίπλα μου, άναψε τσιγάρο και το ανέμιζε μες τα μούτρα μου για να με κάνει να νοιώσω άνετα την ώρα που με παρότρυνε να αισθάνομαι την εταιρεία του σαν οικογένεια μου.

Άμα ακούτε μαλακίες περί οικογένειας να εξαφανίζεστε, σημαίνει πως εσύ θα είσαι η Σταχτοπούτα και ο μαλάκας απέναντι οι κακές αδελφές.

Πριν από αυτόν είχα πάει για συνέντευξη σε κυριλέ ξενοδοχείο επειδή όπως μου είπαν από το τηλέφωνο δεν ήταν ακόμα έτοιμα τα γραφεία τους. Ανησυχούσα μήπως η συνέντευξη θα ήταν σε κανένα δωμάτιο του ξενοδοχείου και θα έπρεπε να βγάλω τα ρούχα μου για να δείξω το βιογραφικό μου αλλά τελικά ήταν στη βεράντα με θέα το απόλυτο γαλάζιο και με συνεντευξιαζόμενο ένα τύπο ο οποίος ενθουσιάστηκε τόσο πολύ που με είδε που σηκώθηκε από τη καρέκλα του, μου άρπαξε το χέρι και μου είπε γεια σου Ουφ! μου επιμένοντας να με κεράσει.

Αυτόν ίσως θα μπορούσα να τον ρίξω!

Κάπου στο ενδιάμεσο έστειλα βιογραφικό σε μια εταιρεία στην άλλη άκρη της πόλης και με κάλεσαν αμέσως για συνέντευξη. Πάω εκεί, μου λένε να πάω πάνω και να περιμένω, πάω πάνω και περιμένω, έρχεται μια τύπισσα με ένα μπλογκ Α4 και μια κόκκινη πέννα και μου κάνει διάφορες ερωτήσεις σημειώνοντας τις απαντήσεις τις οποίες θα ήξερε αν έκανε το κόπο να τυπώσει το βιογραφικό που της είχα στείλει τη προηγούμενη μέρα και στο τέλος με έδιωξε με ένα όχι και τόσο ευγενικό θα σε ειδοποιήσουμε.

Ευτυχώς δεν με ειδοποίησαν!

Πολλές φορές τα άτομα που σου παίρνουν τη συνέντευξη είναι κάπως πώς να το πω ευγενικά… ηλίθια! Όπως μια σε μια από τις πρώτες συνεντεύξεις που πήγα για δουλειά που όταν τη ρώτησα εσείς εδώ με τι ασχολείστε νόμισε ότι έπρεπε να μου πει τα δικά της καθήκοντα αντί τις εργασίες της εταιρείας ή ένας άλλος ο οποίος μου ζήτησε να καθαρίζω το γραφείο του και το γραφείο μου κάθε Δευτέρα.

Χρειάζεται ταλέντο για να μη τους ειρωνευτείς και να χαμογελάς αγαθά… 


14 σχόλια:

  1. Πόσο σε καταλαμβαίνω ρε Ουφ μου.. αλήθκεια,τέταρτος χρόνος που παιρνώ τζιαι εγώ τούτες τες καταστάσεις.
    Ελπίζω στα καλύτερα που έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άπειρο ταλέντο, δεν φαντάζεσαι.
    εγώ απλά νομίζω ότι δεν υπάρχουν οι δουλειές. κάτι άλλο παίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαθητούδι άντε, μακάρι!

    Moonlight σαν τι; εγώ νομίζω πως με το που μπαίνει η αγγελία ξεκινούν τα τηλεφωνήματα που γνωστούς τζαι τα "ρε κουμπάρε εν η κόρη του τάδε της τάδε του τάδε μες τούτη τη δουλειά, γιατί εν την προσλαμβάνεις τζείνη;;" οπότε ξέχνα το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνει! Αλλά μεν ανησυχείς οι καλοί εν χάνουντε ποτέ. Σύντομα θα βρείς κάτι καλό. Πιστεύκω το :)

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ για τη πίστη σου :-)

      Διαγραφή
  4. χαχαχα! Παντως κόρη εγω ηταν να σε ψηφίσω στο Μπιγκ Μπράδερ τζαι ηταν να βαλλω τζαι ολο μου το σόι να σε ψηφιζει!

    Παντως με το ποστ σου επαθα μια μικρή κριση! Μα εν έτη 2012;;;;;; Αχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Ανησυχούσα μήπως η συνέντευξη θα ήταν σε κανένα δωμάτιο του ξενοδοχείου και θα έπρεπε να βγάλω τα ρούχα μου για να δείξω το βιογραφικό μου"

    αχαχχαχαχαχα ΑΨΟΓΟ!

    Γρουτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουφ μου εύχομαι γρήγορα μια καλή συνέντευξη και μια ακόμα καλύτερη δουλειά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρασινάδα θενξ φρεντ :-)
    μερικά εν τζαι που πέρσι :-)

    Γρουτα ευχαριστώ :-)

    mahler76 σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι να σου κάνει interview ο Φοίβος Δεληβοριάς για ιδιαιτέρα γραμματέα, σε ταράτσα ξενοδοχείου με τη "Μπόσσα Νόβα του Ησαΐα" στο background

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενά αρκέψει να φκάλει ρούχα πριν να μπει μες το δωμάτιο... :ρ χαχαχα

      Διαγραφή
    2. μη μου βάζετε ιδέες:
      http://www.youtube.com/watch?v=5kwyakTPolk

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. επίσης ανησυχούσα μήπως με κλείσουν μες το δωμάτιο τζαι σφάξουν με για τα όργανα μου :-))

      Διαγραφή