Τρίτη 1 Μαΐου 2012

200 διά 3*



Σε αυτό το τραγούδι του Δεληβοριά ποτέ δεν μου άρεσε ο στίχος που λέει Χριστός γεννάτε σ’ ένα μήνα και ότι εύχεσαι ξεκίνα γιατί είναι σαν να φτιάχτηκε για να το ακούς κάθε Νιόβρη! Και τι είναι ο Χριστός για να εύχεσαι πάνω του, πεφταστέρι;

Βρήκα κουσούρι στον Φοίβο μου και μάλιστα για στίχο αλλά όλες οι σχέσεις πρέπει να βασίζονται στην ειλικρίνεια έτσι δεν μπορούσα να του το κρύβω άλλο, δεκαπέντε χρόνια μετά τη κυκλοφορία του σιντί ήμουν έτοιμη να το πω!

Δεν ερωτεύτηκα καμιά σερβιτόρα, ούτε καν σερβιτόρο, νομίζω φταίει ο στίχος που λέει απόψε φεύγει κάποιο τρένο, για ένα τόπο ωραίο και ξένο αλλά εσύ πρώτη φορά νιώθεις πως όλα εδώ συμβαίνουν… πέρασα πολλά χρόνια να θέλω να φύγω αλλά δεν ξέρω πλέον αν θα έφευγα αν είχα την ευκαιρία, υπάρχει καμιά χώρα που δεν έχει οικονομική κρίση και άνοδο της ξενοφοβίας και του ρατσισμού και στην οποία μπορώ να πάω με τρένο;

Αυτές τις μέρες είδα κάμποσες ταινίες στο film festival, με αγαπημένες από όσες είδα το Shame και το Combat Girls και η μεγαλύτερη μαλακία κατά τη γνώμη μου πάντα, το Drive στο οποίο ο Ryan Gosling στην αρχή συμπεριφέρεται σαν καθυστερημένος έφηβος και μετά χωρίς κανένα λόγο μεταλλάσσετε σε εκδικητή από τη κόλαση!

Διχασμένες προσωπικότητες… όταν είμαι κάπου που δεν μου αρέσει ή είμαι με άτομα που βαριέμαι, κάθομαι σε μια γωνιά και κατεβάζω τα μούτρα μου. Δεν το κάνω επίτηδες και πολλές φορές προσπαθώ να συμμετέχω αλλά η προσπάθεια αποτυπώνεται τόσο έντονα στη μούρη μου που είναι σαν να θέλω να πάω κατεπειγόντως στη τουαλέτα.

Από τη άλλη, όταν είμαι με καλή παρέα και περνώ καλά είμαι μες το τρελό κέφι και μπορεί να κάθομαι να λέω τα εσώψυχα μου σε εντελώς άγνωστους σίγουρη ότι η διαίσθηση και η συναίσθηση και η έκτη αίσθηση και το κληρονομικό μου χάρισμα είναι σωστά.

Επίσης, επειδή συνήθως με τραβούν άτομα εσωστρεφή και αντικοινωνικά όπως εμένα δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ, πόσο να λέω του άλλου κι εγώ το ίδιο, καταλαβαίνω, α κι εγώ έτσι είμαι, χωρίς να νομίσει λανθασμένα πως τον δουλεύω, ειδικά όταν τα λέω μες τη τρελή χαρά επειδή είναι καλή παρέα, περνώ καλά και είμαι έτοιμη να μοιραστώ τα εσώψυχα μου.

Πόσο εσωστρεφές και αντικοινωνικό είναι αυτό;!

*200 αναρτήσεις σε τρία χρόνια, να τα χιλιάσω ευχαριστώ! 



17 σχόλια:

  1. 200 σε 3 χρόνια αρα 1000 θέλεις ακομα 800 αρα 4 x 200 αρα 4 x 3 αρα 12 χρονια!!!!Ατε με το καλο!!!!!! :Ρ

    Οσο για τον Φοιβο, εν καλα που του βρισκεις τζαι κανενα λαθος....Οπως ειπεν τζαι η λαίδη Αντζελα, ουδεις ασφαλτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χιλιάσεις Ουφ μου.
    Αγαπημένο cd από Δεληβοριά το είχα λιώσει.

    Μου άρεσε πολύ το Drive νομίζω ήταν η καλύτερη action film της χρονιάς. Αλλά άντε επειδή δεν είμαι αντικειμενική με ότι αφορά τον Gosling (για να καταλάβεις μου άρεσε μέχρι και η οδοντογλυφίδα που μασούλαγε σε όλη την ταινία χαχα)για αυτό μπορεί να κάνω και λάθος.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωω είδες το combat girls? Εγώ επήα και εν εκατάφερα να το δω ούλλο. Εφαίνετουν πολλά ενδιαφέρον. Μάλιστα νομίζω εν τζαι τζίνο που εκέρδησε το πρώτο βραβείο.
    Τωρά εκουρτήστικα να το κατεβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρασινάδα το 2024... χμμμμ... :-)
    lol @ Lady!!!

    Ænima κι εγώ, προ playlist :-)
    ωραίο παιδί ο Ryan, μπορεί να αποπλανήσει αθώους σινεφίλ :ΡΡ

    marilou ήταν πολλά ενδιαφέρον. εκέρδισε ναι, τζαι ο εκπρόσωπος της πρεσβείας της Γερμανίας ένοιωσε την ανάγκη να μας πει ότι δεν είναι έτσι τα πράματα στη χώρα του :-) τι άλλο είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν είδα και πάρα πολλά. Άρεσε μου το fish n chips πάντως, εν το περίμενα καθόλου ασπούμε. Επίσης άρεσε μου το γαλλικό το tomboy και προσπαθώ ακόμα να αποφασήσω αν μου αρέσαν οι Άλπεις, κλείνω προς το όι όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα άρεσεν μου το fish n chips, ο Μάριος Ιωάννου ήταν αγνώριστος!! έμεινες στις ερωτήσεις του κοινού; άκουσες τον τύπο που εσύγκρινε τους ηθοποιούς με τους τηλεοπτικούς τους ρόλους; ήταν να φυρτώ!!!
      το tomboy ήθελα να το δω αλλά εν τα κατάφερα, τις Άλπεις ήθελα αλλά εβαρκούμουν παρόλο που μου άρεσε ο Κυνόδοντας...
      άρεσεν μου το Man Push Cart, εθύμισεν μου τον Πιστό Φίλο του Oscar Wilde!

      Διαγραφή
  6. Νομίζω το να λες τα σώψυχά σου σε αγνώστους είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα! :)

    Να τα χιλιάσεις Ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εν κάποιοι άνθρωποι που εν τους ξέρεις καθόλου βλέπεις τους μια φορά και εν σαννα και ξέρεις τους που πάντα. εν σου το έχω το αντικοινωνικό ουφ! είσαι απλά επιλεκτική!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εύχομαι σύντομα 2000 αναρτήσεις... :ρ

    τζαι μένα περιορίζει με τζίνος ο στίχος με τον Χριστό... άμα πάω να το πω σε άλλη περίοδο σαν να τζαι χάνει το νόημα...

    κατεβάζεις μούτρα ή έχεις το γνωστό χαμόγελο- μειδίαμα; γιατί έχει διαφορά... :ρ

    μια χαρά λογικά εξηγείται, άμα εν σε εμπνέει η παρέα εν λογικό να μεν είσαι τζαι συ στα high σου... :) ελπίζω δηλαδή... για το δικό σου καλό... :ρ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζι εγω ρε Ουφ! Αμαν εν τον παω τον αλλο, οσο τζαι να προσπαθησω, αποτυπωνεται στο βλεμμα μου :(

    Τζαι που την αλλην αμαν ειμαι με πλασματα που εκτιμω, ακουω τα προσεκτικα και με ικανοποιηση για την παρεα τους, σε σημειο, που αν η συζητηση ειναι σοβαρη να παρεξηγηθω, ως αναισθητη :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. daffodil lament ή υπάρχουν άνθρωποι που τους βλέπεις δυο - τρεις φορές τον χρόνο για 5-10 λεπτά τζαι πάλε εν σάννα τους ξέρεις που πάντα... είμαι και λίγο αντικοινωνική... :-)

    Nonis σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Πρασινάδας σε 24 χρόνια τότε...!!! :-))
    κατεβάζω μούτρα! ποιο είναι το γνωστό χαμόγελο - μειδίαμα;
    λογικό είναι, λογικό :-)

    Grouta το ίδιο τζι εγώ :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συγνώμη εσείς δεν είστε η δεσποινίς;

      http://www.clker.com/clipart-43702.html

      Διαγραφή
    2. :-)))) είχα ξεχάσει τη περασμένη μου ζωή!!! λαλείς να εβαρκέτουν τον Λεονάρντο η Τζοκόντα;;; :-)))

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχ

      έσιει κανένα homo universalis που τον βαρκέσαι; :ρ

      πολλά πιθανόν, γιατί το μειδίαμά σου εν του στύλ: 'τέλειωνε γιέ μου, κόψε τες μαλακίες τζαι πε μου να χορέψουμε, ώσπου θέλω πριν να ξενερώσω...' :ρ χαχαχαχ

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχ

    έσιει κανένα homo universalis που τον βαρκέσαι; :ρ

    πολλά πιθανόν, γιατί το μειδίαμά σου εν του στύλ: 'τέλειωνε γιέ μου, κόψε τες μαλακίες τζαι πε μου να χορέψουμε, ώσπου θέλω πριν να ξενερώσω...' :ρ χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τούτο με την φάτσα που ξινίζει κάμνω το τζιαι εγώ που ανέκαθεν. Στερούμαστε διπλωματίας μάλλον.. Ε μα στο πάνω κάτω εν τζιαι φταίμεν εμείς αν κυκλοφορούν ελεύθεροι τόσο boring άνθρωποι ενεν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή