Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Πλευρές

Πρόσφατα επήα με θκυο φίλες για τουρισμό σε έναν ινδουιστικό ναό. Τούτος ο ναός στη μικρή μας πόλη υποτίθεται εν ο μεγαλύτερος ινδουιστικός ναός έξω που την Ινδία, αλλά μέσα σε ένα χολλ οφ φέημ που έχουν τζιαμέ, είσιεν φωτογραφίες με τον ίδιο ακριβώς ναό σε διάφορες χώρες του κόσμου. Ήταν λλίο σαν τον νάνο του παπά της Αμελί, το ίδιο πράμα να ποζάρει σε διάφορες χώρες. Εν ξέρω, αλώπως οι άλλοι εν πιο μιτσιές εκδοχές του δικού μας ή ο δικός μας λαλεί ψέματα ή εν κάτι άλλο για κάτι άλλο που εδιάβασα τζαι εσαντάνωσα τα. Πάντως τζαι τούτος τζαι οι κλώνοι του εν πολλά όμορφα κτίρια. 

Που το ελάλουν του μοντέλου (τελικά το μοντέλο επροέκυψεν μας η πιο σταθερή εν θα το πω σχέση) εθώρεν με ειρωνικά, εν πιστεύκει σε θρησκείες που εν πιστεύκουν σε ένα τζαι μοναδικό θεό. Η πλάκα είναι που αν θα υπήρχε μια θρησκεία που θα με έψηνε (όι κυριολεκτικά όπως τζείνη που εμεγάλωσα ή η δική του) να την ακολουθήσω, εν ο ινδουισμός. 

Μες τον ναό εν ένοιωσα καμιά θρησκευτικότητα, δαμέ εν την νοιώθω μες τες εκκλησιές που με τρομοκρατούσε η μάνα μου να πηαίννω (όι πως επήεννα), όμως έκαμεν μου εντύπωση ο τρόπος που επροσεύχονταν. Δεν έσιει καρέκλες, εκαθούνταν στη στάση του λωτού χαμέ τζαι κάποιες που τες κινήσεις τους ήταν ασκήσεις γιόγκα. Επειδή αρέσκει μου η γιόγκα, ενθουσίασεν με το θέαμα τζαι εσκέφτουμουν εναλλακτικές μορφές γυμναστικής με τελετουργικά του χριστιανισμού. 

Εσκέφτουμουν επίσης, μετά την αντίδραση του μοντέλου που ήταν ίδια με της μάνας μου ("με τη δική σου τη θρησκεία εν ασχολείσαι τζαι βουράς στους άπιστους"), ότι τούτοι οι θκυο έχουν πολλά κοινά τελικά. Εν φοϊτσιάρικο που πάντα απόφευγα άντρες που θα μπορούσαν να μου θυμίσουν τον τζύρη μου τζαι τελικά φκαίνω με κάποιον που θα ενέκρινε η μάνα μου, αν είχαν την ίδια θρησκεία τουλάχιστον. 

Το μοντέλο, όποτε γινεί τρομοκρατική επίθεση οπουδήποτε στον πλανήτη νοιώθει την ανάγκη να απολογηθεί, να μου ξαναπεί ότι εν είναι ούλλοι οι μουσουλμάνοι ίδιοι τζαι ότι τούτοι που σκοτώνουν τον κόσμο εν να τον εσκοτώναν τζαι τζείνον πολλά ευχαρίστως οπότε εν λλίο άδικο να εν θύμα ισλαμοφοβίας τζαι ρατσισμού. 

Το μοντέλο επροστέθηκε στον κύκλο των πλασμάτων που έχω κοντά μου στη μικρή μας πόλη τζαι εν ένας κύκλος με πολλά διαφορετικά μεταξύ τους άτομα, ηλικιακά, πολιτιστικά, θρησκευτικά, γεωγραφικά, χρωματιστά αλλά όι πολιτικά. Με ένα περίεργο ασυναίσθητο τρόπο, χωρίς καν να μιλούμε ευθέως για πολιτικά, ούλλες μου οι παρέες, ακόμα τζαι οι συναδέλφοι που τους θωρώ καθημερινά, έχουν τες ίδιες πολιτικές απόψεις με μένα. 

Οπότε εν λλίο σοκαριστικό να βρέθομαι σε κουβέντα με κάποιον "που την άλλη πλευρά" -ο εγκέφαλος μου εδυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί τζαι επερίμενα τη στιγμή που θα μου έδειχνε την candid camera τζαι θα μου έλεε ότι ήταν πλάκα. Εν ήταν πλάκα τελικά τζαι ήταν ένα γερό χτύπημα στη φούσκα που είμαι κλεισμένη. 


1 σχόλιο:

  1. κάτι σε ignorance is bliss θέλω να γράψω, αλλά αν με ακούσει ο ποιητής εννα μας κράξει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή