Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Σκέψεις που κάμνω το οκτάωρο στη δουλειά

9:00 Χρειάζομαι καφέ

9:01 Πώς σκατά εν να περάσουν οκτώ ώρες;

9:05 Αγαπώ τούτη τη καφετιέρα 

9:10 Οκ, μπορώ να το κάμω τούτο

9:45 Αχ ήρτε το eye candy, μωρό μου είσαι θεός, ήλιος καλοκαιρινός λαλαλα

10:05 Οκ, πρέπει να στρωθώ να δουλέψω, εν να περάσει πιο γλήορα η ώρα

10:40 Ίνταλις άμα χαμογελά εν ο ήλιος τζαι η ανατολή τζαι ο Ρωμαίος τζαι θέλω να γινώ η Ιουλιέτα του 

10:45 Ώρα για τη φρουτοσαλάτα μου

11:00 Τούτο το σάιτ έσιει πλάκα τζαι εν τζαι σχετικό με τη δουλειά μου, δεν κολοβαρώ, κάμνω ρίσερτς  

11:15 Πάει τζαι η φρουτοσαλάτα, ας δουλέψω 

12:20 Ούφφου τελικά έχω πολλή δουλειά

12:30 Αρέσκει μου η δουλειά μου, απλά να εδούλευκα κανένα τετράωρο τη μέρα

12:45 Ακόμα ένα τέταρτο για διάλειμμα

12:50 Ακόμα δέκα λεπτά για διάλειμμα

12:53 Φακ ιτ, εν τζαι χτυπώ κάρτα, εν να πάω να φάω τωρά

2:10 Πάλε έκαμα πιο πολλήν ώρα διάλειμμα, δεν βαριέσαι

2:15 Αχ έτο τζαι το eye candy που εστράφηκε, ελπίζω να μεν πάει να βάλει νερό πάλε, ούφφφου πάει μεν θωρείς τον κώλο του μεν θωρείς τον κώλο του, ττου λέητ, είδα τον. 

2:50 Ου μα δε, εν τρεις παρά δέκα μάνι μάνι. 

2:51 Τούτο σημαίνει ότι έχω ακόμα τρεις ώρες δαμέσα. Θέλω να παιχτώ

3:15 Ίντα καλά που θα ήταν αν είχαμε καμιά διακοπή ρεύματος, ή να ππέσει το ίντερνετ, ή να σαλτάρει κανένας τζαι να πιάσει το κουζινομάσιερο

3:20 Απαναήαμου ελπίζω να μεν είμαι εγώ το σαλταρισμένο πλάσμα με το κουζινομάσιερο

3:25 Ποιος εν να μπορούσε να πιάσει το κουζινομάσιερο τζαι να αρκέψει να σφάζει; Ελπίζω το eye candy τζι εγώ να προλάβουμε να φκούμε έξω 

4:10 Άμαν επεράσαν οι τέσσερις είμαστε σχεδόν τζιαμέ

4:30 Ανάμιση ώρα, ίσια με μια ταινία, μια πολλά πολλά αργή τζαι βαρετή ταινία. 

5:00 Ιτς δε φάιναλ κάουντάουν ταραταρααααααα 

5:05 Να τζαι το μέηλ που τη Guardian Film Today, για να δούμε τι έσιει

5:10 Θέλω να δω το The Big Sick, λαλείς η υποχονδρία μου να χτυπήσει υπερωρίες αν το δω; 

5:25 Να ξεκινήσω τούτο το καινούργιο πρότζεκ ή να κολοβαρήσω ως τες έξι; 

5:30 Ας ξεκινήσω 

5:50 Σκατά σκατά σκατά τωρά που έχω όρεξη τζαι έμπνευση πρέπει να σχολάσω;

5:55 Ώιμε πιάσε σημειώσεις πιάσε σημειώσεις, εν θα θυμούμαι τίποτε αύριο

5:59 Κάμε ότι έσιεις κάτι σημαντικό να κάμεις γι αυτό φεύκεις βουρητή 



4 σχόλια:

  1. A, το μπικ σικ λαλώ να το δω. Κατά τα άλλα στη δουλειά εν προλαβαίνω να κατουρήσω, κι άμα κωλοβαρώ εν επειδή κωλοβαράμε ολοι μαζί, οπότε εν μετρά έννε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λολ
    τούτο που γίνεται στις 5:50 ειδικά... κάθε φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή