Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Είσαι το Ταίρι μου

Εχτές που άπλωνα ρούχα τζαι έπλυνα επιτέλους κάτι μαξιλαροθήκες που εβουλιάζαν μες τα άπλυτα για μέρες, ήβρα μια κλατσούα μέσα σε μια που τζείνες τζαι εχάρηκα πολλά που την είδα, εν μια ροζ με μαύρες βούλες τζαι ενόμιζα ότι μου την έφαε το πλυντήριο, χαζίρι μάλιστα να πετάξω το ταίρι της να μεν μείνει μόνο του μες το συρτάρι αλλά επιάσαν με οι συναισθηματισμοί μου τζαι εν την επέταξα, ευτυχώς όπως εφάνηκε αλλιώς είσιεν να επαθέναν όπως τον Ρωμαίο τζαι την Ιουλιέτα οι κλάτσες. 

Σήμερα που εστεγνώσαν τα ρούχα τζαι εδίπλωνα τα, είχαμε επανασύνδεση τζαι εμπνεύστηκα να γράψω ποστ σχετικό με ταίρια τζαι επανασυνδέσεις που εν τζαι λλίο επίκαιρα στη προσωπική μου ζωή. Το ότι συγκρίνω τη προσωπική μου ζωή με άπλυτα τζαι ειδικά κλάτσες, εν θέμα για ψυχολόγο, ξέρω το. 

Που το τέλος του Απρίλη ως τες αρκές του Σεπτέμβρη, εφκήκα ραντεβού με οκτώ διαφορετικά άτομα. Ο πρώτος ήταν ένας Πορτογάλος που μου εφάνηκε ότι είσιε μια λίστα με θέματα για συζήτηση που έξερε καλά τζαι εν έθελε να παρεκκλίνει ακόμα τζαι όταν εποκαμμάτισα τζαι εσταμάτησα να του απαντώ, ο δεύτερος ήταν ένας κούκλος Ινδονήσιος με τον οποίο επήα βόλτα σε ρομαντικό πάρκο τζαι εμίλαν μου για τη δουλειά του, ο τρίτος ένας Κινέζος με τον οποίο επήα βόλτα σε μια γκαλερί τζαι εχούφτωσε με στην πρώτη αίθουσα οπότε είδε τες υπόλοιπες μόνος του, ο τέταρτος ένας Ρώσος ο οποίος εν εμπορούσε να κρύψει την απογοήτευση του που με είδε, ο πέμπτος άλλος Πορτογάλος ο οποίος ήρτε καθυστερημένος τζαι μεθυσμένος στο ραντεβού, ο έκτος ένας Ισπανός με τον οποίο εν εβρίσκαμε μια κουβέντα να ανταλλάξουμε, ο έβδομος ένας Γκανέζος ο οποίος εφαίνετουν πολλά καλή περίπτωση ώσπου αποδείχτηκε drama queen τζαι ο όγδοος ένας Μαλτέζος ο οποίος εκάλεσε με σπίτι του πριν ακόμα τελειώσουμε το τσάι μας. 

Τούτος ο τελευταίος ήταν χαμένη περίπτωση που πριν τον δω ακόμα επειδή σαν επήεννα στο ραντεβού, έστειλε μου μήνυμα το ωραίο διαμέρισμα, ένας τύπος που έφκαινα τον Μάρτη τζαι ερωτεύτηκα το διαμέρισμα του. Κάτι μου είσιεν κάμει τζαι τζείνος εν η αλήθκεια επειδή εταράχτηκα πολλά με το μήνυμα τζαι έθελα να πάω να τον έβρω εδώ και τώρα αλλά εσυγκρατήθηκα, ανταλλάζαμε μηνύματα λλίο τζαιρό τζαι τελικά είχαμε μιαν επική επανασύνδεση. 

Κάποια που τα θέματα που είχαμε τη προηγούμενη φορά εν δαμέ ακόμα τζαι εν νομίζω να φτουρίσει κάτι παραπάνω επειδή εν σημαντικά αλλά, εν ο μοναδικός που μου προκαλεί ενθουσιασμό οπότε ας δούμε ως πάρατζει. Τραγουδάκι; 


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Χάρηκα για το ποστ σου γιατί στη διαδικασία μιας υπνοθεραπείας η λέξη ζευγάρι μεταφράστηκε σε ένα ζευγάρι κάλτσες.
    Βρήκα το "δίκιο" μου, μετά το πείραγμα της υπνοθεραπεύτριας όταν βρήκα και βιβλίο με θέμα ένα ζευγάρι κάλτσες!

    http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=593040

    Κι αν το καλοσκεφτείς, το ζευγάρι κάλτσες και το ζευγάρι παπούτσια είναι αυτά που έχουμε στο μυαλό μας και στο σώμα μας καθημερινά.
    Και συνήθως αυτό που μας δημιουργεί θέματα είναι η χαμένη κάλτσα. Όπως τη χαμένη αγάπη.
    Να σε ενημερώσω ότι ο γιος μου τελευταία φορά διαφορετικές αθλητικές κάλτσες.

    Άρα τα πάντα είναι θέμα αντίληψης, χιούμορ, δημιουργικότητας και έμπνευσης!

    Have fun with your dates!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I hope things work out this time around.It’s hard to find someone with whom you fell connected to

    ΑπάντησηΔιαγραφή