Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Είμαστε ενήλικες

Πριν θκυο χρόνια περίπου, έκαμεν με add στο LinkedIn ένας πολλά όμορφος άντρας, τζαι που είδα το προφίλ του είδα ότι δουλεύκουμε στην ίδια εταιρεία, απλά τζείνος στο γραφείο του Παρισιού οπότε άρκεψα τες φαντασιώσεις, ότι δουλεύκουμε πάνω σε ένα πρότζεκτ μαζί, τζαι μιλούμε με τες ώρες στο σκάηπ στη δουλειά, τζαι έχουμε πολλά κοινά, τζαι αρέσκω του τζαι αρέσκει μου τζαι καταλήγουμε να βολτάρουμε ρομαντικά στες όχθες του Σηκουάνα πριν πάμε σπίτι του στη Μονμάρτη να φκάλουμε τα μμάθκια μας. 

Πριν ένα μήνα, τζαι χωρίς να έχουμε ανταλλάξει κουβέντα τόσο τζαιρό, ο συνάδελφος έστειλε μου μέηλ να δουλέψουμε μαζί σε ένα πρότζεκτ. Όπως καταλαβαίνετε, εγώ υπερενθουσιάστηκα, η φαντασιώση, με λλίο καλό προγραμματισμό, θα έφκαινε αληθινή, λα βι εν ρουζ κλπ κλπ. 

Εκατασκόπευσα τον λλίο στο σάιτ του τμήματος του για να δω ίντα φάση είναι τζαι είδα ότι εν που το Λίβερπουλ, εταξίδεψε πολλά, μαειρεύκει καλά, τζαι τον ελεύθερο του χρόνο περνά τον με θρησκευτικές ενασχολήσεις, τη γεναίκα του τζαι τα κοπελλούθκια του. Πάει το ρομάνς στες όχθες του Σηκουάνα, εν ξέρω τι με εχάλασε παραπάνω, το ότι δεν είναι γάλλος, το ότι εν θρήσκος ή το ότι εν παντρεμένος. 

Μες τζείνες τες μέρες, ήρτε να δουλέψει που δακάτω τζαι είχαμε ένα μίτινγκ κατά τη διάρκεια του οποίου επαρατήρουν τον προσεχτικά να έβρω πας τζείνον τον άνθρωπο την φωτογραφία του προφίλ του στο LinkedIn. Εν όμορφος, μάλιστα είχα τον σινιάρει που παλιά χωρίς να ξέρω ποιος είναι, αλλά εν εμπορούσα να συνδιάσω τζείνη τη φάτσα με τη φάτσα της φωτογραφίας. Με τη φίλη συνάδελφο εκαταλήξαμε ότι εθέλαμε να έβρουμε τον φωτογράφο του μπας τζαι δούμε καμιά άσπρη μέρα στα dating apps. 

Επήε πίσω στο Παρίσι, αρκέψαμε να δουλεύκουμε κάμποσο τζαι ήμασταν ούλλη μέρα στο σκάηπ με μηνύματα να συνεννοούμαστε, άρκεψε η κουβέντα να γίνεται πιο προσωπική, εμιλούσαμε για μουσική, έσιει πολλά καλό γούστο τζαι έστειλε μου πολλές προτάσεις που εγίναν το σάουντρακ μου στη δουλειά, έσιει πλάκα, κάμνει με να γελώ τζαι φτιάχνει μου το κέφι, άρκεψε να λαλεί ότι ακούμε τα ίδια πράματα τζαι έχουμε τες ίδιες απόψεις σε τόσα θέματα τζαι ίντα ωραία που είναι, να με καλεί στο Παρίσι (έτες τζαι τες ρομαντικές βόλτες στες όχθες του Σηκουάνα), να φλερτάρει πολλά διακριτικά τζαι εγώ έπαιζα πελλό για να δω ώσπου εν να το πάρει, ελπίζοντας λλίο που μέσα μου η περιγραφή του στο σάιτ να εν παλιά, να έσιει χωρίσει τζαι να έσιει χάσει τη πίστη του στο μεταξύ. 

Ώσπου τζαι ανακοίνωσε μου ότι έρκεται στη μικρή μας πόλη για ένα μόνο βράδυ τζαι επρότεινε να εκάμναμε τίποτε. Είπα φυσικά, ένας συνάδελφος με τον οποίο εδούλεψα τόσο τζαι επήαμεν τα τόσο καλά, να πάμε για γεύμα όταν θα εδούλευκε που το γραφείο δαμέ. Ο τύπος όμως έθελε ρομαντικό εστιατόριο για δείπνο, οπότε τζι εγώ ερώτησα τον στη ψύχρα αν ενδιαφέρετουν για ένα ρομαντικό εργασιακό δράμα τζαι είπε ναι, κάτι κάζουαλ νο ντράμα, εν παντρεμένος με τρία μωρά, είμαστε ενήλικες, τζαι ερώτησε με αν έθελα τζαι εγώ. 

Εν έξερα πόθθεν να ξεκινήσω τζαι τι να πω χωρίς να τον πληγώσω ή να τον προσβάλω. Έθελα να τον ρωτήσω αν έσιει ανοικτό γάμο τζαι αν η γυναίκα του ξέρει ότι την απατά τζαι απατά τον τζαι τζείνη τζαι αν εν ούλλα τα κοπελλούθκια δικά του. Έθελα να του πω ότι μπορεί να το διακινδύνευα να γινώ βούκινο στο γραφείο ότι κάμνω σεξ με συνάδελφο αν ο συνάδελφος ήταν ελεύθερος τζαι εμείνισκε στην ίδια πόλη με μένα, αλλά εν θα γινώ το κουτσομπολιό του γραφείου πανευρωπαϊκά για ένα παντρεμένο θρήσκο συνάδελφο που μένει σε άλλη χώρα.

Είπαμε θα είμαστε φίλοι τζαι εξακολουθούμε να μιλούμε, αναλύσαμε τζιόλας το γιατί εν του κάθομαι σε έναν αρκετά ανάλαφρο τόνο. Το δυνατό του επιχείρημα ήταν ότι τα μυαλά πίσω που το συγκεκριμένο πρότζεκτ (εκάμαν μας λλίο φοινιτζές οι πουπάνω) έπρεπε να βρεθούν γυμνά μέσα σε ένα δωμάτιο. Είπα του ότι τόση διάνοια μαζεμένη σε ένα δωμάτιο εν θα μας έφκαινε σε καλό.  

Εν μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένη, τζείνο που έθελα που τούτον εμπορούσα να το έχω, ευτυχώς έχω αρκετή σημασία που αλλού για να μεν είμαι τόσο απελπισμένη να νομίζω ότι έχω κάτι με κάποιον στη δική του θέση! Αλλά η αλήθκεια, η μοναξιά κρύβει παγίδες που λαλεί τζαι το άσμα, εν ξέρω αν θα αντιδρούσα με τον ίδιο τρόπο πριν θκυο χρόνια. 
 
 


2 σχόλια:

  1. Wow! Im so glad you didnt went with it! Χαίρομαι άμαν βλέπω ότι σκέφτουνται τζι άλλες σαν εμένα. Παρόμοια ιστορία έζησα την τζαι εσκέφτουμουν τζείνη την καϊμένη, την γεεεεέριμη τη γεναίκα του, οπότε δεν.. Θεωρώ ότι κάποτε το σύμπαν θα με ανταμείψει τζείνη την μέρα που ο μελλοντικός μου σύζυγος εννά πάει να μου κάμει πουσκιά τζαι εννά βρεθεί μια σαν εμένα να του πει 'ΟΙ'.. well done! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή