Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Εγώ πότε θα γίνω μάνα;

Σήμερα το πρωί που επήεννα δουλειά εβρέθηκα συμπτωματικά στο τρένο με μια συνάδελφο τζαι επιάσαμε τη κουβέντα με τα γνωστά, πώς ήταν το σαββατοκύριακο σου τζαι τέθκεια κοινωνική ψιλοκουβεντούα. Η συνάδελφος ήταν ακόμα σε σιοκ που κάτι που εβίωσε τη Κυριακή: παιδικό πάρτι γενεθλίων.

Ελάλεν μου με δυνατή φωνή στα όρια της στριγγλιάς ότι ούλλοι τζιαμέ είχαν ένα μωρό για αξεσουάρ τζαι επειδή ήταν η μοναδική που εν είσιε, εκάμναν της ούλλες την ίδια ερώτηση, "εσύ πότε θα γίνεις μάνα;" τζαι όι μόνο τούτο αλλά σε κάποια φάση ερωτήσαν την τι κάμνει μια φίλη της τζαι που τους είπε καλά, ερωτήσαν την πότε θα γίνει τζείνη μάνα. 

Άκουα την τζαι έσουζα τη κκελλέ μου με κατανόηση, επέρασα τα τούτα ούλλα για χρόνια, τζαι προς μεγάλη μου έκπληξη άκουσα το ακόμα τζαι πρόσφατα, κοντά στα 40 κάποιοι θεωρούν ότι πρέπει να κάμω ένα μωρό για να μου κάμνει παρέα, να έχω κάποιο να με ξισκατίζει όταν γεράσω, να το κάμω τωρά ακόμα τζαι αν δεν το θέλω επειδή σε λλία χρόνια εν να το θέλω τζαι εν θα μπορώ να το κάμω. 

"Γιατί οι γεναίτζες κάμνουν το τούτο σε άλλες γεναίτζες, εν μπορώ να καταλάβω" χαζίρι να βάλει τα κλάματα η συνάδελφος. Αλώπως περνούν τόσο χάλια που θέλουν να μας τραβήσουν ούλλες κάτω, είπα της. 

Είπε τζαι κάτι άλλο που εν τζαι η δική μου σκέψη τζαι εκατάλαβα ότι εν τζαι τούτη σαν εμένα, όσο τζαι να της το φακκούν, εν θα τους φατσίσει ερωτήσεις όπως "πότε ήταν η τελευταία φορά που έκαμες σεξ με τον άντρα σου;", "πότε ήταν η τελευταία φορά που επήες διακοπές;", "πότε ήταν η τελευταία φορά που εχαλάρωσες;", "σε πόσες χώρες/πόλεις εταξίδεψες φέτος;". 

Τούτες οι ερωτήσεις εν προσωπικές, μια γυναίκα μπορεί να κάμνει σεξ με τον άντρα της κάθε μέρα, μπορεί να εχαλάρωσε παίζοντας με το μωρό πριν λλίο, μπορεί να μεν μετρά χώρες τζαι πόλεις που επισκέφτηκε σαν σημάδι ευτυχίας, μπορεί να θέλει να κάμει μωρό τζαι να μεν μπορεί, μπορεί να θέλει να το κάμει με κάποιον που να αξίζει τον κόπο τζαι να μεν τον βρίσκει, μπορεί να μεν θέλει να κάμει μωρό, το απόλυτο ταμπού, γιατί κάποιοι νομίζουν ότι πρέπει να τους δώσει αναφορά; 

Προσωπικά εν θέλω να κάμω μωρό για πολλά συγκεκριμένους, συνειδητοποιημένους τζαι προσωπικούς λόγους. Τούτο εν σημαίνει ότι μισώ τα μωρά, εν σημαίνει ότι εν μπορώ να δεθώ συναισθηματικά με ένα μωρό ή με έναν άντρα, εν σημαίνει ότι είμαι αναίσθητη ή ανεύθυνη ή εγωίστρια, εν σημαίνει ότι εν μπορώ να μεγαλώσω ένα μωρό με αγάπη, εν σημαίνει ότι είμαι κακός άνθρωπος. 

Εγώ πότε θα γίνω μάνα λοιπόν; Να μεν σε κόφτει! 
 
 
(ο τίτλος φυσικά, εν που δαμέ




4 σχόλια:

  1. Για στο στόμα σου. Στο keyboard σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά πολλά υγιής τζιαι συνειδητοποιημένη στάση. Απλά να αναφέρω ότι για να αποκτήσεις μωρόν ή μωρά έννεν απαραίτητον ούτε να υποστείς την εγκυμοσύνην ούτε να "αγκωνιστείς" άντραν. Υπάρχει τζιαι η υιοθεσία. Να μεν σου πω ότι με την υιοθεσίαν προσφέρεις τζιαι κάτιτις στην απάμβλυνσην του πόνου σε τούτον τον κόσμον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή