Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Απάτα με

Τούτες τες μέρες ήρτε στο γραφείο μας ένας συνάδελφος που το γραφείο της Μαλαισίας τζαι επειδή είμαι η ανεπίσημη ξεναγός της ομάδας, επήρα τον εχτές στην κλασική τουριστική βόλτα της μικρής μας πόλης. 

Ο συνάδελφος, πρώτη φορά ήρτε δαμέ τζαι φυσικά έπαθε παράκρουση, ειδικά μιας τζαι η κλασική τουριστική βόλτα περνά που αξιοθέατα που τζείνα που βλέπεις σε κάθε ταινία που διαδραματίζεται στη μικρή μας πόλη. Οπότε, εσταματούσαμε κάθε μισό λεπτό να φκάλει φωτογραφίες τζαι να τον φκάλω φωτογραφίες, τζαι με το κινητό μου τζαι με το κινητό του. 

Τούτο το πράμα εκνευρίζει με πολλά, ρωτήστε τον Maurice να σας πει που ετσακωθήκαμε άγρια μια παραμονή Πρωτοχρονιάς σε φωταγωγημένες λεωφόρους επειδή έφκαλλε φωτογραφίες ασταμάτητα. Εσκέφτουμουν όμως ότι τούτος ήρτε πρώτη φορά δαμέ που την άλλη άκρη της γης τζαι ότι μπορεί να μεν ξανάρτει, τζαι εν λογικό να θέλει να τα δει τζαι να τα φωτογραφίσει ούλλα. 

Άμαν δεν τον έφκαλλα φωτογραφία, ήταν συνέχεια πας το κινητό του, τζαι ενευρίαζα που έθελε να ελέγχει τες φωτογραφίες αντί να απολαμβάνει το τοπίο. Αλλά που την άλλη, έστελνε συνέχεια μηνύματα, τζαι εσκέφτουμουν ότι εν να πεθυμά τη γεναίκα του, τζαι εν να έθελε να ήταν δαμέ τωρά μαζί της τζαι όι με μιαν άσχετη συνάδελφο τζαι εν να της το λαλεί ότι την αγαπά τζαι την πεθυμά τζαι να της στέλνει τες φωτογραφίες που του φκάλλω. 

Είμαι τόσο αθώα, αγαθή τζαι ρομαντική στο βάθος. 

Έτσι έκαμνα του το χατήρι αδιαμαρτύρητα, σε κάθε ρότσο, αξιοθέατο ή χορτάρι τζαι έφκαλλα τον φωτογραφίες. Τζαι ήταν μες το πάρκο την ώρα που επερίπαιζε μια πάπια ότι εκράταν φαϊ να της δώσει για να ποζάρει που επρόσεξα μιαν ειδοποίηση στο κινητό του, μήνυμα στο τίντερ που μιαν Σάρα. Η Σάρα, ερωτούσεν τον τι ώρα τελειώνει το μίτινγκ του, τζαι σε επόμενο μήνυμα μετά που της απάντησε, ελάλεν του άτε καλό, να κανονίσουμε να βρεθούμε. 

Οι κυνικοί εν απλά καλά ενημερωμένοι ρομαντικοί. 

Εκάτσαμε για φαί για να φορτίσει τζαι το κινητό του τζαι ήμασταν τζαι οι θκυο σιωπηλοί να τρώμε τζαι να στέλνουμε μηνύματα, τζείνος στη Σάρα τζαι εγώ σε ένα φίλο να του λαλώ για τη Σάρα. Εξεδίπλωσα στον φίλο το δίλημμα μου, να ξεθεώσω τον συνάδελφο να περπατούμε ώσπου να έβρουμε θάλασσα ώσπου να εν πολλά αργά για να πάει να έβρει τη Σάρα; Ή να τον ξεπετάξω με το γλήορο τουρ τζαι να τον αφήκω να πάει να περιπαίξει τζαι τη γυναίκα του, τζαι τη Σάρα; 

Ο φίλος είπεν μου να του πω να πάει να βάλει τη Σάρα να του κάμνει τη ξεναγό τζαι ότι εν υπάρχει δίλημμα δαμέ τζαι να κάμω τζείνο που θέλω εγώ, εν είναι που τον έλεγχο μου τι εν να κάμει ο άλλος.

Ο συνάδελφος εν υπήρχε περίπτωση να μου πει ότι εβαρέθηκε το τουρ, έτσι αν του άφηνα χρόνο εν θα ήταν πιο εύκολο να κανονίσει να βρεθεί μαζί της; Αλλά τζι εγώ είπαμε, θεά, αλλά τόσο πολλά να ελέγχω τες πράξεις των άλλων; Εδώ που τα λέμε, όμως, ελέγχω τες; Τζαι η Σάρα εν μεγάλη κοπέλα, ξέρει ότι άμα μιλά με έναν άγνωστο στο τίντερ πιθανόν να ακούει ψέματα. Τζαι μπορεί τζαι τούτος να μεν είσιεν σκοπό να φκει με κάποιαν, ή να απατήσει τη γυναίκα του. Μπορεί απλά να ήθελε να δει πώς ζει ο κόσμος σε δυτικές πόλεις, όπου εν σε πετροβολούν αν έσιεις προγαμιαίες σχέσεις. Τζαι ακόμα τζαι αν ήθελε να απατήσει τη γυναίκα του τζαι να την απατούσε, εν ήταν που τη δουλειά μου να τον αντιμετωπίσω. 

Απλά εξεθέωσα τον στο περπάτημα τζαι έστειλα τον στο ξενοδοχείο του ξεχνώντας τον φορτιστή του στη τσάντα μου. 
 
 

2 σχόλια: