Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

Αεροπλανοφοβία

Ένα που τα σενάρια που έχω πάντα μες το μυαλό μου όταν μπαίνω σε αεροπλάνο, είναι να μας πει ο πιλότος ότι έχουμε βλάβη τζαι πάμε πίσω στην αφετηρία μας ή ότι κάμνουμε αναγκαστική προσγείωση σε ένα αεροδρόμιο στη μέση του πουθενά. Μια πιο εξτρίμ εκδοχή τούτου του σεναρίου, είναι να μας πει ο πιλότος ότι ππέφτουμε τζαι να κάμουμε τη προσευχή μας, αλλά εν θα αναπτύξω τούτο το σενάριο τωρά. Εν να αναπτύξω τζείνο που το οποίο επέζησα. 

Υπερβάλλω φυσικά, με τη συνάδελφο που εταξιδεύκαμεν λαλούμε ότι εγλυτώσαμε που συντριβή αεροπλάνου για να φαινόμαστε μαχητικές επαγγελματίες, η αλήθκεια εν πολλά πιο απλή όμως.

Επειδή φοούμαι τα αεροπλάνα (τες πτήσεις εν το πιο σωστό αλλά άτε), είμαι πάντα προετοιμασμένη τζαι έχω μια ρουτίνα στο αεροδρόμιο. Τρώω σε συγκεκριμένο καφέ συγκεκριμένο φαί τζαι καταπίνω μισή ντουζίνα χάπια. Ως την ώρα που εν να μπω στο αεροπλάνο, είμαι σε τέθκεια νιρβάνα που ακόμα τζαι αν ππέσουμε, εγώ εν να κάμνω γιόγκα σαν πηαίννουμε κάτω. 

Τούτη τη φορά, την πρώτη που εταξίδευκα με τη συγκεκριμένη συνάδελφο, κάτι εν μου έκατσεν καλά που την αρκή. Πρώτα από όλα, την ώρα που εκατάπινα την πρώτη δόση χαπιών είπεν μου για το όνειρο που είσιεν δει την προηγούμενη νύχτα, τον κάττο της τζαι τη γιαγιά της να της λαλούν να πάει να τους δει -η γιαγιά της τζαι ο κάττος της επεθάναν πριν χρόνια. Μπρρρ... 

Μετά εσχολίαζεν τες στατιστικές των αεροπορικών δυστυχημάτων, είπεν ότι η εταιρεία που εταξιδεύκαμεν εν είσιεν ποττέ συντριβή τζαι ότι έσιει τζαιρό να ππέσει αεροπλάνο γενικά οπουδήποτε. Τούτο φυσικά μπορεί τζαι να μεν είναι για καλό, εσυμπλήρωσε, μπορεί να εν η σειρά μας.

Τη συνάδελφο συμπαθώ την τζαι υπό κανονικές συνθήκες αρέσκει μου το μαύρο της το χιούμορ. Εν είμαι υπό κανονικές συνθήκες άμαν είμαι σε φλάιτ μόουτ όμως οπότε εκατάπια ακόμα μια δόση ηρεμιστικών καλού κακού τζαι επήα τουαλέτα για δέκατη φορά μέσα σε δύο ώρες. 

Επειδή φοούμαι τες πτήσεις, τζαι παρόλο που είμαι χαπακωμένη, μες το αεροπλάνο έχω απόλυτη συναίσθηση του τι γίνεται, πότε αφήνουμε το έδαφος, πότε κλείνουν οι τροσιοί, πότε πιάνουμε ύψος, πότε ισιώνει το αεροπλάνο, πότε σβήνουν οι ενδείξεις για τες ζώνες, πότε μας λαλεί το κλάιεντ σέρβις ότι εν να έχουμε μια πλέσαντ φλάιτ. Τούτο το σημείο εν ένα που τα αγαπημένα μου καθώς μου δίνει τη ψευδαίσθηση ότι ενικήσαμε τη βαρύτητα τζαι είμαστε ασφαλείς ως την προσγείωση. Μόλις σβήσουν οι ενδείξεις για τη ζώνη, σταματώ τες βαθκιές αναπνοές, αννοίω τα μάθκια μου, πιάννω το βιβλίο μου τζαι παραγγέλλω τσάι. 

Τούτη τη φορά εν εσβήσαν οι ενδείξεις για τες ζώνες. Μετά έκαμεν ανακοίνωση ο πιλότος ότι είσιεν μιαν περίεργη μυρωθκιά το αεροπλάνο τζαι ότι καλού κακού παρόλο που εν υπήρχε κανένα πρόβλημα τζαι ότι η μυρωθκιά έφυεν τωρά, θα εστρεφούμασταν πίσω. 

Τα χάπια εδουλέψαν, εν έπαθα υστερία, εν εφάκκουν τες πόρτες να με αφήκουν να φκω έξω, τζαι ευτυχώς κανένας εν έκαμε κάτι τέθκειο. Εκαθούμασταν ούλλοι ήσυχα ήσυχα με τες ζωνούες μας δεμένες ώσπου να φτάσουμε πίσω στο αεροδρόμιο που το οποίο εξεκινήσαμε. Η συνάδελφος εσχολίασε ότι εν ένοιωσε καμιά στροφή τζαι είχα το κουράγιο να σχολιάσω ότι εν θα έκαμνε ακριβώς γιου τερν το αεροπλάνο. 

Όταν επροσγειωθήκαμε έπρεπε να περιμένουμε να μας φέρουν άλλο παρόμοιο αεροπλάνο με άλλο πλήρωμα, που εμένα έκαμε με να σκεφτώ ότι ανοίξαν την αποθήκη τζαι εξεσκονίσαν ένα αεροπλάνο που εκάθετουν τζαι ετηλεφωνήσαν σε πλήρωμα που ήταν έσσω με τες πυτζάμες να έρτει να μας πάρει έτσι εκατάπια ακόμα μια δόση χαπιών. 

Όταν εξαναμπήκαμε στο αεροπλάνο, η συνάδελφος εσχολίαζε ότι αλώπως ήταν το ίδιο τζαι εψεκάσαν το με αποσμητικό όμως ήταν όντως άλλο τζαι εμένα εφάνηκε μου ότι εμύριζε εμετό, έτσι έκαμε με να σκεφτώ ότι τούτο το αεροπλάνο επέρασε που αναταράξεις τζαι ότι τούτον ήταν, ήταν η μοίρα μας να ππέσουμε. 

Μέχρι τούτο το σημείο όμως, είχα καταπιεί τόσα χάπια που πλέον έριξα το στη φιλοσοφία. Καλύτερα από αεροπορικό παρά μπροστά στη τηλεόραση. Όταν επιτέλους επροσγειωθήκαμε στο σωστό αεροδρόμιο, η συνάδελφος εσχολίασε ότι η προηγούμενη προσγείωση ήταν πιο ομαλή. 



4 σχόλια:

  1. Πόσο ίδιο το κείμενο σου με τα σενάρια του εγκεφάλου μου δεν λέγεται. Είμαι ένα βήμα πριν τα χάπια. :)
    Όσο περνούν τα χρόνια φοβάμαι τις πτήσεις περισσότερο. Μπορεί να φταίει που ο πασάς μου βλέπει με μανία AirCrash Investigation.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετυχε μου να προσγειωθουμε Ατταλεια επειδη αρρωστησε μια επιβατης. συνηθως τζιοιμουμαι πριν καν απογειωθουμε (χωρις χαπια, κουραση συνηθως τζιαι πετω περιεργες ωρες),σκεφτου να ξυπνας τζιαι να θωρεις το αεροπλανο προσγειωμενο αλλου!

    Dreamer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στο τέλος ήθελες αποτοξίνωση που τα χάπια; 😂😂😂😂😂😂😂
    μπράβο που βρήκες τα σωστά χάπια μετά από τοσα που χάπια που είχες πιει πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή