Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Και που λες, Ευτυχία

Εκόλλησε μου τούτο που την ώρα που είδα την Ευτυχία τζαι ας μεν είναι δικό της. Εξανάγραψα για την Ευτυχία, τότε. Τα τραούθκια της εμισούσα τα που ήμουν μιτσιά τζαι εν νομίζω να βάλω να τα ακούσω στο Spotify σήμερα, αλλά όπως τζαι με την παράσταση τότε, η ταινία επηρέασεν με.

Εμεγάλωσα με τα τραούθκια της Παπαγιαννοπούλου τζαι μετά επέρασα πολλά χρόνια μπροστά στη τηλεόραση, όταν έπρεπε να ταξιδεύκω, να γνωρίζω κόσμο, να κάμνω σεξ, να ερωτεύκουμαι αληθινούς ανθρώπους. 

Πρώτος πρώτος ο Δεληβοριάς. Είσιεν μου πει ο Maurice ότι ο Φοίβος ήταν πολλά... Φοίβος στη ταινία τζαι πραγματικά έσπασε μου τα νεύρα μου, εν τον είχα δει λάιβ που τότε. Εκατάλαβα γιατί εν αρέσκει σε πολλή κόσμο, κάτι που παλιά μου εφαίνετουν χαριτωμένο, τωρά θεωρώ το εκνευριστικό. 

Μετά ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, τα αντίθετα συναισθήματα. Πάντα άρεσκεν μου, τζαι σαν ηθοποιός τζαι σαν άντρας. Τζαι σαν άντρας της Ευτυχίας ήταν τόσο γλυκός, τρυφερός τζαι καλός, που έθελα να ορμήξω στην οθόνη τζαι να του ορμήξω. 

Τζαι μετά που ετέλειωσε η ταινία, αγνόησα κάποια μηνύματα του Παύλου που λείπει ταξίδι τζαι επροσπαθούσα να θκιώξω τα φαντάσματα για να μπορέσω να τζοιμηθώ. Επειδή τζαι ο Παύλος εν γλυκός, τρυφερός τζαι καλός τζαι ώσπου εν να με αντέξει άραγε; Τζαι ώσπου εν να τον αντέξω εγώ; Έκλαια τον Παύλο πριν τον χάσω, επηρεασμένη που τούτο.

Όσο για την ίδια τη ταινία πέρα που τα υπαρξιακά μου; Κανένα ιστορικό πλαίσιο, Δεύτερος Παγκόσμιος, Εμφύλιος, Χούντα, τίποτε. Καταλαβαίνεις ότι επεράσαν τα χρόνια μόνο που τες ηλικίες των παιθκιών τζαι των εγγονιών της. Τζαι με το μακιγιάζ τζαι τες ηλικίες εσαντανώσαν μας λλίο. Τούτα μόνο τα αρνητικά, η ταινία εν τέλεια, να πάτε να την δείτε. 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου