Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Στην απομόνωση, μέρα 2

Σαν γνήσια Κυπραία, μόλις εν εκατάφερα να σηκωθώ που το κρεβάτι η ώρα 7.30, αποφάσισα να αλλάξω τες οδηγίες σύμφωνα με τζείνο που με βολεύκει τζαι εδήλωσα του εαυτού μου ότι θα σηκώνομαι η ώρα 8 που δαμέ τζαι δα.

Τα υπόλοιπα πρωινά, εγίναν σύμφωνα με το πρόγραμμα, επήα τζαι μια βόλτα σε ούλλα τα σούπερμαρκετ, φαρμακεία τζαι μπακάλικα της ευρύτερης περιοχής σε αναζήτηση σαπουνιού τζαι μπετατίν - απέτυχα. Τουλάχιστον έμεινε μου η άσκηση. 

Ως τες 12 επείνασα τζαι άρκεψα να μαιρεύκω, πολλά περήφανη με τον εαυτό μου που εν έφαα τίποτε που το πρωί (τρεις ώρες νωρίτερα). Ώσπου να φάω, να μιλήσω λλίο με σώκλειστες φίλες τζαι να βάψω τα νύσια μου, εξύπνησε μια συνάδελφος τζαι έθελε κάτι. Εδώ ο κόσμος καίγεται τζαι τούτη εν η μοναδική που δουλεύκει που τα καλά ακόμα. 

Την ώρα που εξεκίνησα να το κάμνω, επρόσεξα σαν επληκτρολογούσα ότι εν έβαψα καλά τα νύσια μου τζαι επροσπάθησα να τα σάσω. Εκατέληξα με μισά νύσια πιο σκούρα που τα άλλα μισά τζαι αναλογιζόμενη ότι άρκεψα να πελλανίσκω που τα τωρά, εξέβαψα τα. 

Μόλις εστράφηκα στο κομπιούτερ ήβρα πέντε μηνύματα που τη φιλενάδα, τα θκυο ήταν τα τραούθκια της Ρωσίας τζαι της Ισλανδίας στη Γιουροβίβιον, το ένα ήταν για να με ενημερώσει ότι η Γιουροβίζιον ακυρώθηκε, το ένα ήταν με κεφαλαία να μου λαλεί ότι θρηνεί τζαι το άλλο καμιά δεκαπενταριά κλαψιάρικα εμότικονς. 

Την τελευταία φορά που ενδιαφέρθηκα για τη Γιουροβίζιον ήταν το 1989 οπότε είπα της να πάει να κλαφτεί στο Τουίτερ τζαι άρκεψα να ξαναβάφω τα νύσια μου ώσπου τζαι εθυμήθηκα ότι εν έκαμα τζείνο που έθελε η συνάδελφος. Σκατά. 

Κάπως έτσι αρκέφκει να ππέφτει ο πολιτισμός, αγνοείς τα δράματα των φίλων, εν κάμνεις τη δουλειά σου όσο πιο κανονικά γίνεται, λυσσιάς να φκεις έξω ενώ εν πρέπει. Τζαι ακόμα είμαστε στη μέρα δύο. Πάω στον Παύλο. 


 

2 σχόλια:

  1. Να προστεθώ στην λίστα με τα άτομα που κλαιν για την Eurovision. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γίνονται διάφορες ονλάιν προβολές από παλιούς διαγωνισμούς με ζωντανό σχολιασμό στο Τουίτερ :D

      Διαγραφή