Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Η αποκάλυψη τζαι οι αποκαλύψεις

Τούτη ούλλη η κατάσταση, έφκαλε τον αληθινό εαυτό πολλών που τους κοντινούς μου. Πολλοί εκκπλήσσουν με, κάποιοι καθόλου, τζαι κάποιους απλά περιμένω να δω πότε εν να σαλτάρουν, να σκοτώσουν ούλλη τους την οικογένεια τζαι να αυτοκτονήσουν. Η φιλενάδα που ζει απομονωμένη πας τα βουνά περιμένοντας τη δευτέρα παρουσία, εν μια δυνατή υποψήφια. Περιμένοντας, ποστάρει ότι θρησκευτική μαλακία δει ονλάιν μπας τζαι εξασφαλίσει μια θέση στον παράδεισο. Ανησυχώ. 

Η συγκάτοικος μου δεν έφκαλε τες πυτζάμες τζαι τη ρόπα τον τελευταίο μήνα. Λαλεί μου ότι που τότε που εξεκίνησε ο εγκλεισμός έσιει κάθε μέρα πονοτζέφαλο. Θέλω να της πω ότι αν έφκαινε λλίο έξω μάλλον θα της επαίρναν, το θέμα εν ξέρω τι εν να εκουβάλαν πίσω σπίτι, έτσι εν της λαλώ τίποτε. 

Μια φίλη που ζει μόνη της άρκεψε να κάμνει κουβέντες με το google, ρωτά ότι της αναδόξει τζαι χαριεντίζεται με τα αποτελέσματα. Μια άλλη που ζει με τον φίλο της σε στούντιο σκέφτεται να τον χωρίσει. Θα έγραφα ότι ο Maurice εν σε πανικό αλλά εν να μου θυμώσει, ο Maurice δεν είναι απαισιόδοξος, απλά ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος. 

Ο Παύλος κάθε βδομάδα παθαίνει τζαι άλλο ψυχοσωματικό. Ολόκληρη τη περασμένη βδομάδα ήταν σίγουρος ότι το είσιε τζαι ερώταν με δύο φορές την ημέρα αν είμαι καλά. Τη προηγούμενη βδομάδα ανέπτυξε συμπτώματα αγοραφοβίας. Ο Αγοραφοβικός τζαι η Υποχόνδρια, το τέλειο ζευγάρι είπα του. 

Η κολλητή καλά το πάει, παραδόξως όπως τζαι εγώ. Φαντάζομαι ότι έτσι αργόστροφες που είμαστε τζαι οι θκυο, εν να μας έρτει η φρίκη την ίδια ώρα σε κανένα μήνα. 

Έριξα το στο τρέξιμο, με ένα που τα αππς που εκατέβασα σαν personal trainer. Προχτές είχα τη φωνή που το αππ μες τα αυτιά μου να μου λαλεί ότι θα τα καταφέρω, ότι τα πάω περίφημα, ότι εν πρέπει να σταματήσω να βουρώ όσο κουρασμένη τζαι αν είμαι, γιου κκαν ντου ιτ. 

Τζαι εκουτσούφλισα, έππεσα σε σλόου μόσιον τζαι έχταρα το πιγούνι μου, το γόνατο μου τζαι τα σιέρκα μου, θεαματική βουτιά. Έμεινα κάτω να καταλάβω τι έγινε τζαι αν έσπασα τίποτε τζαι τότε ένας τύπος που το απέναντι πεζοδρόμιο ανησύχησε τζαι ήρτε να δει αν είμαι καλά. 

Εν μέσω πανδημίας που μας λαλούν που παντού να έχουμε δύο μέτρα απόσταση μεταξύ μας, ο τύπος ήρτε δίπλα μου τζαι έδωσε μου το σιέρι του να σηκωθώ. Έμεινα τζαι εθώρουν το επειδή εσκέφτουμουν τι εν το πιο ευγενικό να κάμω; Να τον αγνοήσω ακολουθώντας τη κοινή λογική των ημερών, ή να το πιάσω ακολουθώντας την ιπποτική λογική κάτι αιώνων; 
 
 
 

2 σχόλια: