Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Σιωπηλός Μάρτυρας

Που το παράθυρο της κουζίνας του διαμερίσματος μου, βλέπω τον κήπο τζαι την είσοδο του διπλανού σπιθκιού. Όσα χρόνια μεινίσκω δαμέ, στο σπίτι δίπλα εμείνισκε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι με τον σκύλο τους. 

Ο άντρας ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι τζαι η γυναίκα έκαμνε ηλιοθεραπεία τόπλες στην πίσω αυλή κάθε καλοκαίρι. Ο σκύλος επελλάνισκε την να του πετάσσει τη μάππα τζαι εν του εχάλαν χατήρι. 

Καμιά φορά αναρωτιόμουν αν με έβλεπαν όπως τους έβλεπα. Επίσης αναρωτιόμουν ποσο κρίπι εν τούτη η συμπεριφορά μου. Δεν τους εκατασκόπευα επίτηδες, απλά ήταν κάτι να με ψυχαγωγεί όσο επλύνισκα τα πιάτα. 

Εμετακομίσαν πριν λλίο τζαιρό χωρίς καμιά ένδειξη, μια μέρα που ήμουν στο γραφείο. Ένιωσα προσβεβλημένη, επενδύεις τόσα στους ανθρώπους που παρακολουθείς τόσα χρόνια τζαι δεν σε ενημερώνουν καν ότι φεύκουν. 

Τωρά, τζαι μετά από μήνες ανακαίνισης, μετακομίζει ένα άλλο ζευγάρι, πολλά πιο νέο. Μόλις είδα τον άντρα, με βερμούδα (που παίζει να εν σώβρακο), ρόμπα τζαι παντόφλες να επιβλέπει τους μεταφορείς που κατεβάζουν καινούργια έπιπλα που το φορτηγό.  

Όταν εμετακόμισα στη μικρή μας πόλη, ούλλα μου τα υπάρχοντα εχωρούσαν σε μια βαλίτσα. Άρεσκεν μου η ελευθερία που μου επρόσφερε τούτο έτσι τούτο το αίσθημα της ζήλιας για το ωραίο σπίτι δίπλα μου εν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. 

Η δουλειά μου εν σχετικά καλοπληρωμένη τζαι ενημερώθηκα ότι αν συνεχίσω να δουλεύκω όσο δουλεύκω τζαι ακόμα παραπάνω, εν να ανέβω στην ιεραρχία. Τούτο φυσικά κάμνει τα μυαλά μου τζαι τη πούγκα μου να παίρνουν αέρα. 

Αν θα τα φάω στους ψυχολόγους όμως, εν ξίκκον σου. Πώς τους λέω στη δουλειά ότι θέλω να κάμνω τη δουλειά μου όσο πιο ήρεμα γίνεται, να πιάνω τον μισθό μου τζαι να πηαίννω έσσω μου με ήσυχη κκελλέ, χωρίς να τους κάμω να με απολύσουν;


1 σχόλιο:

  1. Το κάνεις βάζοντας ξεκάθαρα όρια και σχεδιάζοντας τη ζωή σου γύρω από τη δουλειά σου και όχι το αντίστροφο. Και αν το εργασιακό σου περιβάλλον δεν το σέβεται αυτό, τότε βρίσκεσαι σε λάθος περιβάλλον.

    https://www.ow.gr/psychologia/pos-na-valeis-oria-anamesa-sti-douleia-kai-tin-prosopiki-sou-zoi/

    ΑπάντησηΔιαγραφή