Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

Μη χρόνος

Τη περασμένη Κυριακή το απόγευμα αποφάσισα ότι θα έδινα του εαυτού μου αναρρωτική άδεια τη Δευτέρα. Η δουλειά ήταν χαοτική για μήνες τζαι τωρά που επόκατσε νάκκον, η μάνατζερ μου έφυεν να πάει στη χώρα της στην άλλη άκρη του κόσμου διακοπές ένα μήνα. Τούτο άφηκεν με στα σιέρκα του πιο σίνιορ συναδέλφου ο οποίος μου γυρίζει τα άντερα. Εχρειάζουμουν ένα μπρέικ. 

Εξύπνησα αργά τζαι επήα στο καφέ κάτω που το σπίτι μου για πρόγευμα, επίτηδες χωρίς βιβλίο ή το λάπτοπ. Εχρειάζουμουν λλίο μι τάιμ. 


Κάμνω κάτι μαθήματα γλώσσας ονλάιν τζαι με τη δασκάλα μιλούμε για διάφορα θέματα για να αποκτήσω άνεση στην κατανόηση τζαι ομιλία. Το θέμα των τελευταίων θκυο εφτομάων ήταν ο χρόνος σαν εμπόρευμα τζαι για να έρτει να δέσει με το γενικότερο βαρύ θέμα του χρόνου σαν κάτι που μπορείς να ξοδέψεις, να σπαταλήσεις, να φυλάξεις αλλά να μεν έσιεις έλεγχο στη διάρκεια του, η Μαρί είσιεν έρτει στη μικρή μας πόλη τη περασμένη βδομάδα για μια κηδεία. 


Με την προεμμηνόπαυση να καραδοκεί, αρκέφκω να καταλαβαίνω τι σημαίνει κρίση μέσης ηλικίας. Οι ορμόνες οργιάζουν, το σώμα εν σε ένα χάλι, ο νους εν σε μια ημιμόνιμη ομιχλώδη κατάσταση τζαι η ψυχολογία λλίο πιο πάνω που τα τάρταρα. 


Σαν ντιφόλτ πρόμπλεμ σόλβερ, αποφάσισα να της επιτεθώ πριν μου επιτεθεί. Με λλίη έρευνα, έμαθα ότι με διατροφή, άσκηση τζαι μια καλή ψυχολόγο παίζει τζαι να το περάσω χωρίς να ππέσω που το παράθυρο. 


Έσιετε παρόμοιες εμπειρίες / συμβουλές να μοιραστείτε; 






3 σχόλια:

  1. Προεμμυνοπαυση κι εδώ ή ίσως κ full blown εμμηνόπαυση. Με πολλή προσπάθεια είμαι στην καλύτερη φάση που ήμουν ποτέ από άποψη βάρους και σώματος αλλά τα πονουδκια πόδα ποτσει εν λειφκουν. Οι εξάψεις είναι βασανιστικες αλλά διαχειρισιμες αφού μια κρούζω μια παγώνω κι είμαι συνέχεια έτοιμη να ξεντυθω να πάρω αέρα :))) Βασικά οκ όλη η αναταραχή μου θυμίζει πιο έντονα από ότι θέλω να παραδεχτώ την εφηβεία. Θα περάσει κι αυτό κάποτε 😏🤘🏻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thanks for ones marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, I will always bookmark your blog and will come
    back from now on.

    ΑπάντησηΔιαγραφή