Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Αίτηση εργασίας

Είμαι έτοιμη να αλλάξω δουλειά και ξέρω ότι όλες οι εταιρείες της Λεμεσού (και όλης της Κύπρου μη σου πω, γιατί όχι και της Ευρώπης, προτίμηση Αθήνα παρακαλώ) είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμες να με προσλάβουν με αρχικό μισθό €2500, πενθήμερη εργασία, πεντάωρο, κοινωνικές ασφαλίσεις, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, 13ο, 14ο, έξτρα καλοκαιρινό μπόνους, 30 ημέρες άδεια τον χρόνο και αύξηση 25% του μισθού κάθε Γενάρη.

Έτσι, για να είμαι δίκαιη απέναντι τους, ετοίμασα μια λίστα με τις – όχι απαιτήσεις μου… με τις προτιμήσεις μου:

Πρώτα από όλα δεν πρέπει να είναι οικογενειακή επιχείρηση. Αν είναι μικρή οικογενειακή επιχείρηση η γυναίκα του αφεντικού θα έρχεται κάθε απόγευμα με παχυντικά αλμυρά, θα κάθετε απέναντι μου, θα μιλάει για τα βιβλία που διάβασε, θα με ρωτάει αν θέλω να μου τα δανείσει και θα απορεί που δεν διαβάζω αριστουργήματα με τίτλο «τα γαλάζια χρυσάνθεμα των κρυμμένων πόθων στο κατώφλι μου».

Αν είναι μεγάλη οικογενειακή επιχείρηση, η γυναίκα του αφεντικού θα έχει μια θέση σαν General Manager, Sales Executive, Business Accountant, Art Director, Vice President ή κάτι άλλο ιδανικό για απόφοιτες της Σχολής ΠΝΠΠΜΔΤΠΤ (Πώς Να Παντρευτείτε Πλούσιο Με Δουλειά Του Παπά Του). Θέλοντας συνεχώς να επιβεβαιώνει τη θέση της θα ψειρίζει και την παραμικρή ηλίθια λεπτομέρεια μέχρι να οδηγήσει τους υφιστάμενους της σε μαζικές παραιτήσεις.

Στο δικό μου τμήμα δεν πρέπει να υπάρχουν δύο διευθυντές. Όταν συμβαίνει αυτό πάντα συναγωνίζονται ποιος το έχει πιο μεγάλο (το διευθυντηλίκι) και κάνουν άτυπους διαγωνισμούς: «ποιος υπάλληλος μπορεί να δουλεύει ταυτόχρονα σε τρία πρότζεκτ (Χριστόφορε, κάμνουμε τζι εμείς ποτούτα!), να μιλά με πελάτη στο τηλέφωνο και να έχει και πελάτη να εξυπηρετήσει;» Δώρο τρεις μήνες ψυχανάλυση.

Ο προϊστάμενος πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% του αντικειμένου που προΐσταται. Οδηγίες που περιλαμβάνουν τις πιο κάτω φράσεις θα πρέπει να δίνουν δικαίωμα στον υφιστάμενο να ζητήσει απόλυση του προϊστάμενου: «εεεεεεεεε», «νομίζω πως εεεεεεεεε», «από ότι κατάλαβα εεεεεεεεεε», «κάντο έτσι και αν είναι λάθος εεεεεεεε το ξανακάνεις εεεεεεεεε», «να τηλεφωνήσω για επιβεβαίωση; Γιατί να τηλεφωνήσω για επιβεβαίωση; Προχώρα!», «εεεεεε, έπρεπε να τηλεφωνήσω για επιβεβαίωση αλλά κι εσύ γιατί το έκανες λάθος; Εεεεε;»


Οι συνάδελφοι δεν πρέπει:

- να λιμάρουν τα νύχια τους εν ώρα εργασίας, ειδικά αν εγώ πνίγομαι κι εσύ προσλήφθηκες για να με βοηθάς.

- να βλέπουν trash tv στο youtube. Γυμνά στιγμιότυπα του Clive Owen δεκτά όμως.

- να εμφανίζονται από τις οκτώ η ώρα το πρωί με ενδυμασία τραγουδίστριας σε σκυλάδικο και να απαιτούν να ακούμε ράδιο σούπερ (ζει ακόμα αυτό;!)

- αν έχουν παιδιά να μιλάνε εφτάμιση ώρες από το οκτάωρο για τα παιδιά τους (χρυσή μου δεν με ενδιαφέρει αν το δίχρονο μιλάει τρεις γλώσσες, είναι έξω από τα ενδιαφέροντα μου, δεν με κόφτει!)

- αν έχουν σχέση, την πρώτη μετά από δεκαετίες ξηρασίας, να μιλάνε οκτώμιση ώρες από το οκτάωρο για τη σχέση τους («μου έστειλε μήνυμα το ζουζούνι μου και μου είπε καλημέρα και του έστειλα κι εγώ μήνυμα και του είπα καλημέρα και μου έστειλε φιλάκι και του έστειλα κι εγώ φιλάκι» ΕΛΕΟΣ!!!)

- αν δεν έχουν σχέση να μιλάνε συνέχεια για την αβάσταχτη μοναξιά του μπακουρίου και το πόσο δυστυχισμένοι είναι. (Καλέ μου, ο ψυχολόγος είναι δύο ορόφους πάρα πάνω και το μπαρ απέναντι!)


Οι πελάτες όταν θα εισέρχονται στο γραφείο μου θα πρέπει να ξέρουν τι ακριβώς θέλουν. Αν δεν ξέρουν θα πρέπει να δέχονται αδιαμαρτύρητα αυτό που θα τους προτείνω, αλλιώς ας ήξεραν.

Οι πελάτες θα πρέπει να κάθονται στο γραφείο μου μόνο όση ώρα χρειάζεται για να επιτευχθεί η δουλειά τους. Κοινωνικές συναναστροφές του τύπου «εμένα ο γιόκας μου επήεν λόκατζης τζαι τζαι τζαι» δεν είναι αποδεκτές. Πελάτες με αίσθηση του χιούμορ ικανοί να σπάζουν τη μονοτονία του οκτάωρου δεκτοί.

Ο χώρος της εργασίας πρέπει να είναι ευχάριστος, άνετος, φωτεινός, μοντέρνος, ντιζαϊνάτος, στο κέντρο της πόλης με εύκολη πρόσβαση και δωρεάν χώρο στάθμευσης. Κοντά θα πρέπει να υπάρχει φούρνος, περίπτερο, καφέ, mall, τράπεζες και ταχυδρομείο.

Ξαναδιαβάζοντας τις προτιμήσεις μου δεν βρίσκω ότι ζητώ κάτι το υπερβολικό. Θα δημοσιεύσω την αγγελία σε όλες τις σχετικές εφημερίδες…

16 σχόλια:

  1. Ego prosopika vrisko se polla logiki ..
    Fooume omos oti enna mini polli kairo mesa i aggelia sou...

    arese mou polla to Αν δεν ξέρουν θα πρέπει να δέχονται αδιαμαρτύρητα αυτό που θα τους προτείνω, αλλιώς ας ήξεραν.
    Simfono apolita!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ha ha ha

    οι άσχετοι προιστάμενοι εν οι πιο σπαστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pou en na gineis mastorissa en na ta exeis touta oulla. i pantreutou je esi enan plousio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανόνας: Ο καλός μάστρος πρέπει να είναι τζαι καλός υπάλληλος.
    Οι απόφοιτοι του ΠΝΠΠΜΔΤΠΤ καθώς και οι οι ΠΜΔΤΠΤ εν επεράσαν που τη φάση υπαλλήλου, και αυτό είναι μεγάλο μέρος του προβλήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Οι πελάτες όταν θα εισέρχονται στο γραφείο μου θα πρέπει να ξέρουν τι ακριβώς θέλουν. Αν δεν ξέρουν θα πρέπει να δέχονται αδιαμαρτύρητα αυτό που θα τους προτείνω, αλλιώς ας ήξεραν."


    Respect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα γαλάζια γουάτ των κρυμμένων γουάτ στο γουάτ μου;;; ασπούμεν, έshει που τ' αλήθκεια έτσι πράματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντι να δημοσιεύσεις την αγγελία στην εφημερίδα, δεν την στέλνεις καλύτερα στον Αη Βάσίλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουφ μου να προσθέσω κι εγώ κάτι στη λίστα σου:
    - να πληρώνομαι όλο το μισθό και να δουλεύω όταν έχω όρεξη και δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω

    Όταν βρεις τέτοια δουλειά άρπαξε την από μαλιά!

    Άντε βρε και καλές δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άρχισε να παίζεις joker τζιαι παρέτα τα τούτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης :-)
    γιατί να μην υπάρχουν εργοδότες που να τα θεωρούν λογικά;!

    ρίτσα ναι! στα καλά παίρνουν τη δόξα και στις γκάφες κρύβονται γκρρρ

    Ανώνυμε, δεν έχω τα προσόντα, δεν αποφοίτησα από τη σχολή ΠΝΠΠΜΔΤΠΤ!

    Leni so true!

    psychia ε, μα εν θα με πελλάνουν!!!

    Sike δοκίμασε να πάεις σε ένα οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο και να κοιτάξεις το ράφι με την ελληνική λογοτεχνία... ;-)

    Tinker Stell :-))))))))) μου βάζεις ιδέες...

    Dorothea καλή η πρόσθεση σου... πάντως δεν με πειράζει να δουλεύω... αρκεί να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις μου ;-)

    Αχάπαρη όποτε παίξω τζόκερ / λόττο, όταν με ποιάνουν οι πολύ μαύρες μου, βάζω τους αριθμούς του lost. έτσι, ακόμα και αν κερδίσω θα μοιραστώ το ποσό με τη μισή Ελλάδα... ωχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νομίζω κάμε αίτηση σε καμμιά σχολή ΠΝΠΠΜΔΤΠΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξχασεσ να προσθέσεις τζιαι το "να πληρώνομαι τις υπερωρίες μου"!
    Κατά τα άλλα, το Κτηνόν είπεν το πιο σοφό σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέχασες να έχει και ειδικό κήπο για να παίρνουν δουλειά όσοι έχουν και το σκύλο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ktino δεν έχω τα προσόντα :-)


    Eólica παραδόξως σπάνια έκανα υπερωρίες και πάντα πληρωνόμουν!!!

    Mana έχεις τόσο δίκαιο!!!!!

    update: στην εργασία πρέπει να υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος για κατοικίδια και τουλάχιστον ένα κλουβί με καναρίνια για καλύτερο φενγκ σούι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΖΗΤΑΣ ΠΟΛΛΑ.ΛΙΓΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΧΕ ΧΕ!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ.ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νομίζω πως ήδη θα κάνουν ουρές...για να σε προσλάβουν!
    μη σου πω θα πλακωθούν κιόλας στο ξύλο:όχι δική μου είναι η ουφ..όχι καλέ δική μου!
    Δεν υπάρχει ιδεατός τόπος δουλειάς..καθώς πάντα θα βρίσκεται ενας μαλέκος να σου τη σπασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή