Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να δω

Το ταβάνι του υπνοδωματίου μου με τα περίτεχνα ξύλινα σκαλίσματα, τους πίνακες στους τοίχους και το απέραντο γαλάζιο μέσα από τα τεράστια παράθυρα. Ένα από αυτά θα είναι μισάνοιχτο, τα στόρια θα είναι ανοικτά και η κουρτίνα θα ανεμίζει στο δροσερό αεράκι. Ο ήλιος θα είναι ζεστός και θα λούζει το δωμάτιο. Γύρω μου τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου, τα δισέγγονα μου και η αγαπημένη μου τρισεγγονούλα που μόλις θα έχει αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο. Σε μια γωνιά θα κλαίει και θα χτυπιέται ο τελευταίος μου εικοσιπεντάχρονος εραστής δίχως να δέχεται τα παρηγορητικά λόγια του καλύτερου μου φίλου ενώ από το ραδιόφωνο θα παίζει κλασική μουσική. Στο λυκόφως, ο εκφωνητής θα βάλει ένα τραγούδι του Νταλάρα, μια διασκευή ενός κλασικού άσματος του 21ου αιώνα με νέο τίτλο «μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλους τους πούλλους της γης» και τότε εγώ, παραφράζοντας τον αγαπημένο μου Oscar Wilde διακόσια χρόνια μετά τον θάνατο του θα δηλώσω «αυτός ο Νταλάρας είναι χάλια - ή αυτός θα φύγει ή εγώ» και θα περάσω στην αιωνιότητα.

Κάτι τέτοιο σκέφτομαι. Ή κάτι παρόμοιο. Ας πούμε, ο τελευταίος μου εικοσιπεντάχρονος εραστής ας είναι γύρω στα τριάντα. Και άντε, ας δέχεται τα παρηγορητικά λόγια! Μπορώ να το δεχτώ αυτό. Αλλά όχι ρε γαμώτο μου να πάω στον αγύριστο και το τελευταίο πράγμα που θα έβλεπα από αυτή τη ζωή να είναι ένα κλουβί σκύλου ενσωματωμένο σε μια κάσια διπλοκάμπινου δευτερόλεπτα πριν πολτοποιηθεί πάνω του το κεφάλι μου…

Σκέφτομαι να μετακομίσω σε μια χώρα με αστικές συγκοινωνίες. Τα εισιτήρια, τα ενοίκια και τα κοινόχρηστα θα μου τρώνε λιγότερα από όσα μου τρώει το αυτοκίνητο! Πεζίνες. Σέρβις. Λάστιχα. Κυκλοφορία. Άγνωστα αντικείμενα με απροσδιόριστη χρήση που χαλάνε και στοιχίζουν δύο μισθούς για να αντικατασταθούν. Πάρκινγκ. Τώρα αυτό. Σκέφτομαι να μετακομίσω στο κέντρο της Λεμεσού. Και να αγοράσω ένα ποδήλατο! Το σκέφτομαι σοβαρά…

12 σχόλια:

  1. Αρεσε μου πολλά τούτο το ποστ.

    Εκαμες με τζιαι εχαμόγελασα.

    Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαντάσου μια εικόνα..
    Να διαβάζω και μέσα από την οθόνη να κάνω εικόνες και να γελάω..

    ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΆ!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ας πούμε, ο τελευταίος μου εικοσιπεντάχρονος εραστής ας είναι γύρω στα τριάντα"
    Χαχαχαχαχα έφυρεν με τούτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Passenger κι εγώ ευχαριστώ :-)

    Γιαγιά Αντιγόνη καλό βράδυ :-)

    Prasinada ούτε χρόνο πιο μεγάλος :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε συ Ουφ,μερσί καλό μου,με έκανες και γελασα...άσε που έπλασα την εικόνα στο μυαλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό... Ο καημένος ο 25χρονος ερωστής, ελπίζω να το ξεπεράσει. Εμένα κάμνει μου τζαι ένας μέχρι τα σαράντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hi se olus!yia logus anoteras vias kleino to paron blog mu ke metaferomai edo:
    http://oramiden-eli.blogspot.com/
    kopiaste!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλαύκη εντελώς επιστημονική φαντασία
    :-)

    Σκουλουκούιν θα το ξεπεράσει... άνετα και μέχρι τα πενήντα, αρκεί να μοιάζει στον Colin Firth :-)

    marcella... εχμ.... κάποιος που σε διάβαζε στο άλλο μπλογκ και μπορεί να διάβαζε και τους αναγνώστες σου... εχμμμμ... δεν υπάρχει περίπτωση να δει το νέο μπλογκ από το λινκ σου;!

    ρίτσα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ καλό ποστ (και αυτο από ενα παρολιγο αξιταν (αλα κυπριακα) αν καταλαβα καλα;)
    το εχεις
    το εχεις
    το να γραφεις !

    για τον εραστη δεν ξερω
    αν οχι
    προσπαθησε !
    αν προσπαθησες
    προσπαθησε ξανα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πρόσεχε βρε ουφάκι μου καλό! γιατί τα διπλοκάμπινα ως γνωστό είναι κίνδυνος-θάνατος. οι διπλοκαμπινάδες είναι απ'τους πιο απρόσεχτους και άσχετους οδηγούς. και το λέω αν και έχει κι ο μπαμπάς διπλοκάμπινο :)

    όσο για τη φαντασίωση των τελευταίων στιγμών.. προτιμώ να μην το σκέφτομαι καλύτερα. διάβαζα μέχρι χθες κι ένα βιβλίο που διαδραματίζεται στο Highgate Cemetery του Λονδίνου με νεκρούς και φαντάσματα και έχω ψιλοαλαφιαστεί η γυναίκα :))))))))

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρά το μινι βαν του Κόκου που πουλεί σάντουιτς τζιαι έσιει νύχι ως τα πλατάνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή