Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Πελλός εποτζοιμήθειν…

Πέρασα όλη τη μέρα χτες να βλέπω βίντεο στο youtube από τη συναυλία του Roger Waters στη Αθήνα. Ναι, εκείνη τη συναυλία σε εκείνη τη πόλη που απαγορευόταν η είσοδος σε κινητά και κάμερες στο χώρο του σταδίου. Χαλόου, εν για την Ελλάδα που μιλούμε, φυσικά και θα είχε κινητά στο στάδιο, έλεος!

Τελοσπάντων, όταν έπεσα να κοιμηθώ το βράδυ ήμουν σίγουρη ότι θα δω τη συναυλία στον ύπνο μου, αφού κατάφερα να κοιμηθώ μόνο όταν άρχισα να φαντασιώνομαι ότι τη Τρίτη το πρωί κλέβω τη πιστωτική της μάνας μου, πάω αεροδρόμιο, φτάνω Αθήνα, μπαίνω στο μετρό, πάω ΟΑΚΑ, βλέπω τη συναυλία και επιστρέφω!

Αμ δε! Είδα στον ύπνο μου ότι έπαιρνα συνέντευξη από τον Μάνο Χατζιδάκι!!! Και ενώ εγώ προσπαθούσα να πετύχω κανένα λαβράκι για τις συνεργασίες του αυτός επέμενε να μου λέει πόσο hot και sexy είναι ο Tony Curtis! Και επειδή νευρίασα που δεν συγκεντρωνόταν εκεί που ήθελα, για να τον νευριάσω του ανάφερα δήθεν τυχαία ότι ο Tony Curtis πέθανε πρόσφατα. Τότε, σαν κάτι να του θύμισα, έμεινε σκεφτικός, με κοίταξε θλιμμένα και παραδέχτηκε ότι ναι, πράγματι, ο Tony πέθανε και μάλιστα αρκετά χρόνια αργότερα από τον ίδιο!

Τότε εγώ σκέφτηκα από μέσα μου «ρε γαμώτο τώρα αυτός κατάλαβε ότι πέθανε, θα εξακολουθεί να θέλει να κάνουμε τη συνέντευξη;»

Ναι… ξαναδές τον τίτλο του ποστ!

Ούφφου!

Ακούω τώρα το The Wall να μου φύγει η πίκρα! Καμιά φορά σκέφτομαι πως αν δεν πήγαινα για σπουδές στην Αθήνα θα άκουγα Θάνο Καλλίρη ακόμα!

1 σχόλιο:

  1. χαχαχαχα! Τζαι εγώ πελλάρες εθώρουν όνειρο εχτες! Το όνειρο σου ήταν σε στυλ "ο καθένας με τον πόνο του τζαι ο Χατζιδάκις με τον δικό του!".

    ΑπάντησηΔιαγραφή