Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Μεσάνυχτα στη Λεμεσό

Είδα το Midnight in Paris και κατενθουσιάστηκα όταν όμως έκατσα να γράψω κάτι για αυτό συνειδητοποίησα ότι μου ήταν αδύνατον, δεν μπορούσα να γράψω τίποτα! Είναι καιρός να φανερώσω τη τραγωδία μου που λέει και ο Καρυωτάκης, είμαι καλή μόνο άμα είμαι κακιά αλώπως…

Το είπε και η Mae West: When I'm good, I'm very good. But when I'm bad, I'm better. Εγώ δεν είμαι κακιά, απλά είναι πιο εύκολο να εκφραστώ άμα κάτι δεν μου αρέσει γιατί άμα μου αρέσει απλά το απολαμβάνω!

Πρόταση για το νέο δήμαρχο Λεμεσού, όποιος και αν είναι: να καλέσει τον Woody Allen να γυρίσει την επόμενη του ταινία εδώ… τι θέμα θα μπορούσε να έχει άραγε; Που θα μπορούσαμε να ξεναγήσουμε τον Woody χωρίς να χρειάζεται ηρεμιστικά και ενέσεις; Οκ, το βρήκα, η ταινία θα διαδραματίζετε στον μόλο και θα έχει θέμα τον απαγορευμένο έρωτα ενός παππού με μια κινέζα… αλλά αυτό θα του προκύψει αυτοβιογραφικό… χμμμμ ακόμα καλύτερα μάλλον!

Σε ένα χτεσινό περιοδικό υπήρχαν κάποιες ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και απαντήσεις προς και από τους υποψήφιους δημάρχους και διάβασα από έναν υποψήφιο ότι για τον ρατσισμό δεν βοηθά το γεγονός ότι συχνά οι ξένοι είναι συγκεντρωμένοι μαζί σε συγκεκριμένες περιοχές… είδες τι μαλάκες που είναι; Τόσα καφέ έχει η πρωτεύουσα, γιατί δεν πάνε εκεί;! Η λύση του φαντάζομαι θα είναι να απαγορευτούν οι συναθροίσεις πέραν των δύο ατόμων, η απαγόρευση της κυκλοφορίας στο κέντρο μετά τη δύση του ήλιου και το κάψιμο όλων των βιβλίων… δίκαιο, δεν νομίζετε;!

Έξι μέρες για τις εκλογές και η ηρεμία μου άρχισε να εξαφανίζεται… όσο και αν τους αποφεύγεις από κάπου θα σου έρθουν… ποιος έρχεται να πάμε να απομονωθούμε σε κανένα ξύλινο σπιτάκι στα βουνά;

Αχά… :-)

Τρεις μέρες μόνο που λέει τζαι η Πρασινάδα αλλά όταν το έγραφε ήταν εχτές άρα δυο μέρες μόνο που λέει τζαι η Γαλάνη για να στείλετε τες συμμετοχές σας στη κλήρωση για έναν αποχυμωτή για τον Σίκρετ Σάντα!!! 

10 σχόλια:

  1. χαχα..είδα και εγώ τις συνεντεύξεις στο down town..μερικές απαντήσεις εν όλα τα λεφτά!

    υπομονή..μια βδομάδα έμεινε εννά περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολλά όμορφη ταινία το.
    "θα έχει θέμα τον απαγορευμένο έρωτα ενός παππού με μια κινέζα… αλλά αυτό θα του προκύψει αυτοβιογραφικό… " χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τωρά να σου πω οτι θα λείπω στες εκλογές ή εννα νευριάσεις? Καλάν εν θα πω τίποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιος εν τουτος ρε ουφ μου; Δύο είναι ούλοι τσι'ούλοι... αν μας δώσεις ένα κλου ενν να εν καλά για να τον αποφύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι.. μακριά από μας τέτοια άτομα!
    Πάντως όντως όπου κι αν γυρίσεις θα δεις ένα αυτοκολλητούι με μια φάτσα υποψηφίου... άτε να τελειώσουν να έρθουν οι γιορτές με ηρεμία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γούντι τζαι πελλάρες!! Φερτε με εμένα να γυρισουμε "Το μετέωρο βήμα του Λεμεσιανού" ή έστω το "Κυπριακή κουζίνα"...με ηθοποιους που το εξωτερικό, βλ. Θάλασσα Μωβ, Ποστ Μπαμπυλον κτλ κτλ....

    Υ.Γ. Εφυρεν με τζεινο που έφυρεν τζαι την Αππωμένη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Rania ναι, όλα τα λεφτά τους!

    Αππωμένη πρέπει επιτέλους να αναμετρηθεί με το παρελθόν του... (μουσικούα στο βάθος και fade out) :Ρ

    Αχάπαρη καλά κάμνεις! ο σώζων εαυτόν σωθείτο (το σκότωσα ορθογραφικά αλλά βαρκούμαι να το ψάξω!)

    DaisyCrazy ευτυχώς έννεν δικός μας, εν λευκωσιάτης (σόρυ λευκωσιάτες!)

    Πρασινάδα :-)))) ή να γυρίσουμε το "Ουφ, Πρασινάδα, Λεμεσός"... εννά μας φέρει τον Χαβιέρ η Μαριλού άραγε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τούτοι οι υποψήφιοι grrrrrrr! ελύσαν μας τα νεύρα μας. έχω και πρώην που κατεβαίνει και του βάζω όλη την αρνητική μου ενέργεια(ντα υπερβάλλω εν ασχολούμαι:P) άρεσε μου η ιδέα για γύρισμα ταινίας να το συζητήσουμε παραπάνω εαν θα λάβει μέρος ο χαβιέρ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτοβιογραφικό;; ποιος είσαι, ο παππούς οξά η κινέζα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. daffodil lament ποιάσε κανένα σπρέυ τζαι περιποιήθου καμιά αφίσα του ;-) θα σε ενημερώσω μόλις τελειώσει η ταινία :Ρ

    Sike αυτοβιογραφικό για τον Γούντι! τώρα αν θέλει να παίξει τη κινέζα εν άλλη ιστορία... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελικά είχες δεν είχες το έριξες το κράξιμό σου για τον παιδέρα τον Γούντι Άλλεν χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή