Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ευχές με βελονάκι

Μόλις έμαθα σε ποια μπλόγκερ έπρεπε να κάνω το ποστ δώρο ενθουσιάστηκα γιατί το μπλογκ της είναι κυρίως θεματικό έτσι θα ήταν εύκολο να επιλέξω τι δώρο να της κάνω. Ξεχνούσα όμως μια μικρή μικρούλα ασήμαντη λεπτομέρεια… δικό της είναι το θεματικό μπλογκ κι εγώ δεν έχω ιδέα για το θέμα!

Έβαλα λοιπόν στο Google images τη μοναδική λέξη που ήξερα να την χαρακτηρίζει και μου έβγαλε αυτό:


Κάτι πήγαινε πολύ, πολύ λάθος…

Τότε μου έκοψε να πάω στο μπλογκ της και να ανακατώσω μέχρι να βρω τη λέξη κλειδί που έψαχνα:


Yeah baby! I am the queen of the word!

Φαίνετε ωραίο τούτο το πράμα… λες να κάμω με το σμιλί τα γράμματα που σχηματίζουν Καλά Χριστούγεννα και να τα φωτογραφίσω ένα ένα και να φτιάξω ένα εντυπωσιακά όμορφο βίντεο, να προσθέσω χριστουγεννιάτικη μουσική, να το ονομάσω Ode to Smili, να το ανεβάσω στο YouTube και να το κάνω share στο μπλογκ μου;!

Εχμμμ κυρία Κόπολα νομίζω ότι οι ικανότητες σας είναι υπερβολικά περιορισμένες για ένα τόσο φιλόδοξο σχέδιο…

Άρχισα να αγχώνομαι… τηλεφώνησα στην άτυχη παραλήπτρια του δώρου μου και αυτοπροσκαλέθηκα για καφέ με απώτερο στόχο να πάρω καμιά ιδέα αλλά ένοιωθα κάπως περίεργα:


Σοβαρέψου… 


:-)

15 σχόλια:

  1. Μα εν κατσαβίθκια στην πρώτη τη φωτο?

    Αλόπως εννα σύρω τζιαι το δικό μου πάνω αφου αρκέψετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν εκαταλαβα καλα εγκουγκλαρες την λεξη "σμιλι" χαχαχχαχα

    Στην τριτη φωτο βλεπουμε τον ναο, στον οποιο ιερεια ειναι η "Σμιλι"!

    Μπραβο Ουφ! Συγκινητικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουάο άρεσε μου πάρα πολλά το ποστ σου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουφ μου

    σε ευχαριστω, μου αρεσε πολυ το ποστ σου! Μου έβαλε ένα μεγαλο χαμογελο στο πρόσωπο.

    Καλες γιορτες και σε σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο σμιλένιο ποστ!

    Το σμίλεψες μια χαρά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :))) Πάω να ψηφισω στο Σμιλί να σου δώκει εσένα την τσέντα ρε Ουφ!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα ίντα ωραίον δώρον α!!!!
    περιττόν να σου πω ότι που την πρώτην φωτό ενόμιζα εν για χειρούργο που έγραφες... για να δεις πόσον άσχετη είμαι (νυστέρι-σμιλί το ένα και το αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα!
    Μα ένα δωμάτιο γεμάτο κατασκευές με σμιλι;! Ουαου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ είχα φτάσει μέχρι τη Πρασινάδα στα reply τζαι έκαμα μια βλακεία τζαι εσβηστήκαν ούλλα... γκρρρρ

    σας ευχαριστώ που σας άρεσε :Ρ και χάρηκα πολύ που άρεσε τζαι στη Σμιλί :-)

    Πρας, το ποσόν που συμφωνήσαμε είναι στον λογαριασμό σου
    ;-)

    καλά Neerie εγώ είδα τες φωτό που έφκαλε τζαι εκοίταζα να δω τι λέξη έγραψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαα.. ώστε έτσι έν το σπίτι της Σμιλή... ΜΟΥΑ.. ΜΟΥΑ .. ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (6)

    ΑπάντησηΔιαγραφή