Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Δέκα χρόνια, δέκα μπλόγκερς

Δέκα χρόνια που λαλείτε το μπλογκ, κάποιοι εν δαμέ ακόμα, κάποιοι άλλοι εχαθήκαν, κάποιοι άλλοι ερκούμαστε πίσω με διάθεση να γράφουμε πιο συχνά τζαι μετά ξαναπάμε μες τη σπηλιά μας. Εν που τον Μάη που έπρεπε να το γράψω τούτο το ποστ για να τιμήσω την επέτειο, αλλά εγύρευκα μιαν ιδέα να γράψω τζαι τωρά μου ήρτεν! 

Δέκα χρόνια εν τζαι αλλάξαν πολλά εν η αλήθκεια. Εντάξει, είμαι δέκα χρόνια πιο μεγάλη, γαμώτο. Τζαι που τα δέκα τούτα χρόνια τα μισά επελλάνισκα σας ότι θέλω να φύω που τη Κύπρο, τζαι τα υπόλοιπα ζω τα έξω που τη Κύπρο. Μπεστ θινκ έβερ. 

Τούτα τα βασικά, τζαι πάμε στους μπλόγκερς που νοιώθω ότι μου εμείναν τούτα τα δέκα χρόνια. Αν δεν έβρετε το όνομα σας παρακάτω εν θα πάθετε τίποτε, μάλλον δεν διαβάζετε μπλογκς πλέον έτσι τζι αλλιώς. 
 

Ερικύνη 
Αχ πόθθεν να ξεκινήσω; Επήα σε πολλά τυφλά ραντεβού τα τελευταία χρόνια, τζείνο με σένα ήταν το καλλύττερο. 


Πρασινάδα 
Η φίλη απ' το Σικάγο, εν μπορώ να δω Big Bang Theory χωρίς να σε θυμηθώ. Αλήθκεια, τι απέγινε το παιδί με τες σιησμένες φανέλες; 


Αχάπαρη
Έδωσες στη λέξη "τρίπατο" υπαρξιακά νοήματα. Που τες πρώτες μπλόγκερς που εσυνδεθήκαμε δαμέ, που εκατάλαβα ό,τι είσιεν τζαι άλλες σαν εμένα! 


Back2Flat
Όταν μετακομίζεις σε παγωμένες χώρες του βορρά τζαι έσιεις ένα πλάσμα να σε καθοδηγά μες στες ψυχρολουσίες της χώρας, είσαι τυχερή αν εν η Back2Flat. 


DaisyCrazy 
Παράλληλες περίπου ζωές, που την ίδια πόλη, με φοιτητική ζωή στην Αθήνα τζαι κάποια που τα ποστ σου εν σαν να τα έγραψα εγώ. 


Αντίχριστος 
Ενώνουν μας τα Στρουμφάκια, η απέχθεια προς τη Κύπρο τζαι οι χάρτες με τάσεις φυγής. Τωρά νοιώθω άσιημα που είπα "η απέχθεια προς τη Κύπρο" αλλά εν είμαι τζιαμέ. Αν θέλεις να μεν νοιώθεις άσιημα που την απεχθάνεσαι, μείνε τζιαμέ! 


Neerie ή/και Ivana 
Ήταν η  Neerie, μετά ήρτεν τζαι η Ivana, μετά εσαντανώθηκα ποια εν ποια,  Neerie έλα πίσω! Ivana μεν θυμώνεις. 


Beatrix
Να ήξερες πόσες φορές έσωσες κόσμο που τα σιέρκα μου μόνο με την ιδέα του μπλογκ σου... "Άτομα τα οποία ο κόσμος θα ήταν καλύτερος διά της απουσίας τους" κάθε φορά που εκνευρίζομαι, μια ππάλα, τζαι περνά μου. 


Blog Skepseon
Σε στιγμές υπαρξιακής αναζήτησης (δηλαδή όταν δεν μου εκάθετουν αρσενικό) έκαμα το "ΤΕΣΤ - 71 λεπτομέρειες για να καταλάβεις αν είσαι λεσβία!". Εν είμαι τελικά, γαμώτο. 


Αμερικλάνος
Εχάθηκες στα δάση του Κοννέκτικατ, στα γατιά, στο Τέξας τζαι στες γουρούνες. Έκλαψες καμιά φορά που τα γέλια διαβάζοντας ποστ; Έκλαψα εγώ διαβάζοντας τες περιπέτειες σου! 


Για να δούμε πόσο ακόμα θα πάει τούτο το μπλογκ, τα δικά σας τα μπλογκ, πότε εν να καταργηθούν τα μπλογκ επειδή κανένας εν θα κάθετε να γράφει ή διαβάζει, πότε εν να μας φάει το Twitter, πότε εν να μας πνίξει η κλιματική αλλαγή, οι παλαβοί ηγέτες, η Gilead. 




8 σχόλια:

  1. Κόρη να σου ζήσει να το χαίρεσαι (τζι εμείς μαζί σου). Εμέναν πάλε ήταν το πρώτο μου τυφλό ραντεβού (που επίεν καλλύττερα που πολλά άλλα μη τυφλά να είμαι ειλικρινής) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρών! Το WOOFIS ARF KAI εννά χαθεί όντας το blogspot λειψει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουφ μου εδώ ακόμα είμαι και στην Κύπρο και στα μπλογκ αλλά δυστυχώς παραπάνω στο τουιτερ που ανοίγω κλείνω τα ακαου όπως τα πουκάμισα 😂😂😂
    δεν ήξερα ότι ζεις εξωτερικό πάντως εγώ την Λεμεσό κάτι έπαθα κ ερωτεύτηκα την τελευταία (εντελώς ανησυχητικό I know).
    είσαι από τα αγαπημένα μου μπλογκ, δηλαδή πάντα σε διάβαζα με μεγάλη χαρά κ ακόμα εννοείται.
    όπως είπες λίγος χρόνος για μπλογκιν αλλά ζήσαμε τουλάχιστον τη χρυσή εποχή τους and that's something dear friend.
    τεσπα έγραψα όπως θα μιλούσα. δεν ξέρω αν βγάλεις νόημα.
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάτι που ξέχασα να αναφέρω στο ποστ, διαβάζω πάντα τα νέα ποστς σας από το κινητό στη δουλειά, γι αυτό δεν μπορώ να γράψω κόμμεντς, δυστυχώς!

    ευχαριστώ, άλλα δέκα σε όλους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα σου ζησει! Ειπα σου ποττε οτι το πρωτο ονομα που μου ηρτε να ονομασω το μπλογκ μου εν ουφφου? Καπως ετσι σε ηβρα. Ακομα είμαι θυμωμενη να ξερεις που ηρτα δευτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή