Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Χρυσό κλουβί

Θυμάστε αυτό; Είχαμε εξελίξεις… επειδή δεν με βλέπω να παίρνω τη τιμητική διάκριση της προσφυγοπούλας με την οποία θα σήκωνα το λάβαρο του αγώνα ενάντια στη τουρκική εισβολή και κατοχή, θα εισέπραττα το ποσόν που μου αναλογεί και θα έκτιζα τρίπατο στα Πάνθεα, αποφάσισα να κάνω πέτρα τη καρδιά μου και να πάω να κλειστώ στο χώμα…

Ρώτησα και έμαθα. Το από πίσω με την περιορισμένη θέα κάνει 124.000 ευρώ και είναι γκαρσονιέρα… Το από μπροστά με τους σταυρούς είναι δυάρι και κάνει 170.000 ευρώ. Τζάμπα τα δίνουν, γιατί να μην τα πάρω;!

Το όνειρο μου είναι, έτσι κι αλλιώς, να μένω σε μια πολυκατοικία μες τα ακάμωτα, μέσα σε ένα βουνό απέναντι από ένα νεκροταφείο… και τώρα μπορεί επιτέλους να πραγματοποιηθεί!

Το μόνο πρόβλημα είναι που δεν έχω αποφασίσει ακόμα πιο προτιμώ. Επειδή μου αρέσει η ησυχία νομίζω τελικά θα προτιμήσω το από πίσω. Και αναρωτιέμαι, πόσο στοιχίζει αυτή η κιτς κατασκευή που χρησιμοποιούν στις σαπουνόπερες για να φαίνετε από το παράθυρο η φωταγωγημένη Νέα Υόρκη αντί ο διάδρομος του στούντιο στη Βενεζουέλα; Έχω μια ιδέα!

10 σχόλια:

  1. συγνώμη αλλά θα τρελαθώ. Γκαρσονιέρα με 124.000??? Πάμε καλά???? τόσο έχει 40τ.μ. "loft" στο Γκάζι που και οκ πολλά είναι και αισχρή κλεψιά αλλά είναι στην τρέντι περιοχή, σε συγκρότημα με υπηρεσίες μπουτίκ hotel (να ξεράσω τώρα ή αργότερα) αλλά 124.000 η γκαρσονιέρα και άλλα 50 περίπου πάνω το δυάρι???

    Δηλαδή πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξεις σπίτι? και μόνο αυτές είναι οι επιλογές? seriously δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γουάου, αν βάλεις τη δευτερη φωτο στπίτι σου γίνεται να έρχομαι διακοπές;
    είναι πα-νε-μο-ρφη

    για τις τιμές δεν έχω τίποτε να πω. κανονικές τιμές που κυκλοφορούν στην αγορά (τώρα εκυός από την αγορά, και στα νεκροταφεία απότι φαίνεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ένα μπροστά ένα πίσω αφού είναι μούχτι τζαι να κάμεις οροφοδιαμέρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουφ μου να αγοράσεις και τα δύο! μα πως δεν το σκέφτηκες; όταν πεθυμάς σταυρούς θα τρέχεις στο δυάρι όταν θες λίγο τοίχο θα τρέχεις στην γκαρσονιέρα. όλες οι ανάγκες σου θα έχουν καλυφθεί. :)

    πέρα απ'την πλάκα το έψαξες καλά; γιατί τέτοια εποχή θα σε κοιτούν όλοι αυτοί που πουλούν ακίνητα σαν ξερολούκουμο. υποτίθεται ότι οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα άρα κανονικά πρέπει να έχεις μεγαλύτερη επιλογή απ'οτι πριν κάποια χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1. wallpaper art

    2. οι διαφημιζόμενες τιμές δεν έχουν πέσει αισθητά αλλά οι ντιβέλοπερς πλέον διαπραγματεύονται αρκετά. Καμιά φορά και αβίαστα. Έτυχε μου με πωλητή τεράστιας εταιρείας να μου ρίξει την τιμή κατά 40.000 χωρίς καν να το ζητήσω... οπότε υπολόγιζε πάντα *τουλάχιστον* ένα 15% πιο κάτω. Ότι εξακολουθεί να εν αίσχος, εν αντιλέγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με Daizy crazy & Sike. Ψάξτο καλά πρώτα. Τα λεφτάκια σου δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γύρεψε καλύτερα διαμέρισμα σε παλιά πολυκατοικία τζιαι δώστα λεφτά στην ανακαίνηση. Θα σου κάτσει το ίδιο σε κόστος αλλά θα έσhεις τριπλάσιο διαμέρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...πάνω σε μισού αιώνα θεμελιούς, Κύκκο; :|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Sike

    Έσhει πολυκατοικίες 40-50 χρονών στες οποίες θα εγόραζα διαμέρισμα με κλειστά τα μμάθκια. Τα υλικά που εχρησιμοποιούσαν τότε ήταν 100 φορές καλύτερα που τα σημερινά high tech (σκύρα, σίδερο, άμμος κλπ) . Οι χώροι ήταν, τουλάχιστον, διπλάσιοι τότε. Σίουρα εν θα έσhεις το design τζιαι την αίσθηση του τζιαινούρκου αλλά ανταλλάσσω τα μια χαρά για τα πλεονεκτήματα που είπα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mahler η αγορά διαμερίσματος είναι μια προοπτική που πρέπει να σκεφτώ σοβαρά σε κάποια φάση! και επειδή το κόλλημα μου με την Αθήνα δεν περνά, σε διορίζω υπεύθυνο να μου βρεις σπίτι, κάπου που να βολεύει το μετρό και να μπορώ να πηγαίνω κέντρο με τα πόδια! :-)

    ρίτσα :-)))) και στα νεκροταφεία, ναι!!!!!

    Mana καλή ιδέα! έτσι δεν θα μου ξεφεύγει τίποτα!!! και χώμα και καντηλάκια!!!

    DaisyCrazy στα σοβαρά όχι ακόμα... τηλεφωνώ όπου δω κάτι που μου κινεί το ενδιαφέρον (θετικά ή αρνητικά!) αλλά.... όλα χάλια!!! από τιμή χάλια δηλαδή!

    Sike φαντάστου πόσο κλέβουν δηλαδή!!!

    Estrella και μάλιστα αυτά που δεν έχω!

    Kykkos κι εγώ αυτό προτιμώ! Sike τουλάχιστον τα παλιά είναι "δοκιμασμένα"... με τόσα που ακούμε για διαφθορά κλπ και που ο καθένας έγινε ντιβέλοπερ τρομάζω να σκεφτώ τι θα γίνει σε κανένα σεισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή