Καθόμαστε σε
εστιατόριο ορεινού τουριστικού χωριού και τη προσοχή μας κερδίζει η οικογένεια δίπλα
μας. Η σύζυγος και ο σύζυγος γύρω στα τριανταπέντε, δύο παιδάκια και η πεθερά.
Θα έλεγε κανείς ότι σε περίοδο διακοπών το ζευγάρι θα ήταν ανέμελο, θα μιλούσαν
και θα γελούσαν και γενικά, θα ήταν σε διακοπές –ακόμα και από τη βαρεμάρα του
ενός για τον άλλο. Όμως τη κουβέντα μονοπωλεί η πεθερά που μιλά για τες
φιλενάδες της, ο σύζυγος απέναντι της χαμογελά μυστήρια και αναρωτιέμαι αν
σκέφτεται πόσο πάει η ποινή για πεθεροκτονία, ενώ η σύζυγος μιλά σε όλους με
τον ίδιο κουρασμένο και απότομο τρόπο κάνοντας τον Maurice να την παρατηρεί σε βαθμό παρεξηγήσεως.
Τους σχολιάζουμε
αφού μπορούμε να ακούσουμε τα πάντα και δεν σκεφτόμαστε πως μπορεί να μας
ακούν. Ξέρω ότι ένα τέτοιο ζευγάρι δεν είναι ο κανόνας αλλά τελευταία βλέπω
γύρω μου μόνο τέτοια ζευγάρια. Ένας φίλος λέει ότι σήμερα τα ζευγάρια χωρίζουν
γιατί είναι εύκολο να χωρίσουν, επειδή εν αππωμένα τζαι με το παραμικρό
διαλύουν τα. Εγώ αναγνωρίζω το άππωμα σαν λόγο αλλά σαν τον λόγο που
παντρεύονται από την αρχή, όχι για το διαζύγιο. Αν παντρεύεσαι επειδή
επαντρεύτηκε η ανιψιά σου τζαι ζηλεύκεις ή επειδή θέλεις να κάμεις πάρτι με
νυφικό τζαι όι επειδή αγαπάς τζαι έσιεις όρεξη να ανέχεσαι τον άλλο, για ποιο
λόγο να τον ανέχεσαι που ένα σημείο τζαι μετά; Ειδικά αν η ανιψιά σου ήβρεν
γκόμενο τζαι εχώρισεν, γιατί να εν πάντα τζείνη το επίκεντρο;
Ο Maurice, που πιστεύει πως ερωτεύομαι τους λάθος ανθρώπους
επειδή καταβάθος δεν θέλω να είμαι με κανέναν αλλά προφανώς μου αρέσει η
αδρεναλίνη της χυλόπιτας, νομίζει πως αν δεν ήταν gay θα ήμασταν πολύ καλό ζευγάρι. Εγώ νομίζω πως αν δεν ήταν gay ούτε που θα γύριζε να με κοιτάξει, όχι να θέλει να είμαστε και ζευγάρι. Πάντως
αν ζούσαμε σε άλλην εποχή ίσως και να ‘χαμε
παντρευτεί που λέει και ο Δεληβοριάς, απλά θα με απατούσε με τον κηπουρό
και θα τον απατούσα με τον γείτονα.
Καθόμαστε σε ένα
καφέ της παλιάς πόλης. Είναι στα όρια του, έχει κοκκινίσει, μιλά γρήγορα και
χαμηλόφωνα και όσο ακούει αυτά που λέει τόσο νευριάζει, μέχρι που αναφωνεί
σχεδόν έκπληκτος ότι τωρά ενευρίασα.
Εγώ το είχα καταλάβει από ώρα ότι ενευρίασε και προσπαθώ να μη μιλήσω, να μην
απαντήσω και να μην τσακωθώ μαζί του γιατί είναι μαζί μου που είναι θυμωμένος
και αναγνωρίζω τους λόγους του θυμού του και τον καταλαβαίνω.
Θα ήθελα να
μπορούσα να ξεκινήσω άμυνα και επίθεση και στο τέλος να τσακωθούμε μες τη μέση
του δρόμου. Το ότι δεν το έκανα, μου φαίνετε ότι με οδηγεί με συνοπτικές
διαδικασίες στο ψυχροπολεμικό μοντέλο του ζευγαριού που περιέγραψα. Στην
πραγματικότητα, δεν το έκανα γιατί ήξερα πως άμα του περνούσαν τα νεύρα, θα παραδεχόταν
ότι ήταν κάπως υπερβολικός.
Φαντάζομαι ότι τα
προβλήματα ξεκινούν όταν κανένας από τους δυο δεν βρίσκει λόγο να λύσει ένα
πρόβλημα –ή μια παρεξήγηση. Και με αυτό μπαίνουμε στο κεφάλαιο Η ευκολία μου να διώχνω ανθρώπους από κοντά
μου, αλλά αυτό είναι υλικό για άλλο ποστ και δεν αφορά κανέναν από τους
πρωταγωνιστές αυτού.
"Θα έλεγε κανείς ότι σε περίοδο διακοπών το ζευγάρι θα ήταν ανέμελο, θα μιλούσαν και θα γελούσαν"..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλλόου? Πως να εν ανέμελοι άμα φκαίνουν με τη πεθερά?
σωστό! πάντως ήταν η πεθερά του, όι η πεθερά της :Ρ
ΔιαγραφήΝομίζω πάσχουμε απο παρόμοια συνδρομα. Αν πάμε γκρουπ θέραπι ισως μας δωκουν τζαι καλύτερη τιμή!
ΑπάντησηΔιαγραφήστις δύο η μια δωρεάν!!
Διαγραφήόπως λαλεί ο Luc Ferry στην επανάσταση της αγάπης, ο κόσμος χωρίζει πλέον εύκολα γιατί παντρεύκεται που αγάπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήή που ενθουσιασμό;
Διαγραφήγιαμ ο γείτονας.
ΑπάντησηΔιαγραφήαχ ναι!
Διαγραφή"Ένας φίλος λέει ότι σήμερα τα ζευγάρια χωρίζουν γιατί είναι εύκολο να χωρίσουν"
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαί αλλά εν τόσο δύσκολο να παντρευτούν, εκκλησίες,κουμπάροι,συγγενείς, σπίθκια,δάνεια. Ρώτα τον φίλο σου γιατί παντρεύκουνται τότε.
μα, τούτα ούλλα που περιγράφεις εν μες το κυπριακό όνειρο!!
Διαγραφή"αχ πολλές φασαρίες ο γάμος, εν μου κάμνουν τες πομπονιέρες όπως τες θέλω"
"ούφφου, πάλε έχουμε τρεις γάμους το σαββατοκύριακο"
"ούφφου, πάλε εννά πάμε στην αρφή του για φαί"
"ούφφου, έννεν καλή η φιλιππινέζα, αρκεί πολλά στο καθάρισμα"
"ούφφου, εν μας κανούν για τες δόσεις"
στην αρχή λαλούν τα με αγάπη, μετά με βαρεμάρα, μετά με μίσος τζαι μετά χωρίζουν ;-)
άρεσεν μου τούτο με το λόγο που δεν βρίσκεται για να λυθεί ένα πρόβλημα
ΑπάντησηΔιαγραφήέννα το θυμούμαι
:-)
ΔιαγραφήΕν τζιαι είμαι απαισιόδοξη αλλά για τούτο είσαι σίουρη???
ΑπάντησηΔιαγραφήσαν να τζιαι πολλές εξαιρέσεις εμαζευτήκαν γυρώ σου, οξά εν κανόνες???οξά εν οι συνθήκες σήμμερα???
οξά εν τζείνο που είπες
οξά εν γιατί ψάχνουμε να έβρουμε προβλήματα τζιαμέ που εν υπάρχουν???? Εζαλίστηκα.....
p.s πάω τζιαι εγώ μαζί με σένα και την πρας σε γκρουπ θέραπι, εννα μας λυπηθούν στο τέλος τζιαι να μας το κάμουν τζιαι δωρεάν, έσιη τζιαι κρίση. Στον Μικελλ αδερφές μου στον Μικελλ
είπα να μεν γενικεύσω που τούτα που ξέρω μόνο :-)
Διαγραφήποιο Μικελλ; τον Φασμπέντερ;; κάτω τα χέρια :ΡΡ
H Αμαδρυάδα εννοεί τον Μικελλίδη. Σχετικά με το ποστ τωρά είναι ότι οι φωνές δεν βοηθούν ποτέ και σε καμία περίπτωση. Νπμίζω πως απλά προσπαθεί να επιβάλει ο ένας τη θέλησή του στον άλλο.
Διαγραφήναι... :/
Διαγραφήο νους μου πας τον Φασμπέντερ εμένα ;-)
η δικη μου θεωρια στο γιατι εν ετσι πολλα τα διαζυγια εν επειδη εμαθαμε οτι χαλα να το πετασσουμε. εσπασε ο αεριστηρας, πιανουμε αλλον. εν θα κατσει κανενας σημερα να τα βαλει κατω να φτιαξει τον γαμο του μετα που μια σοβαρη κριση, τζιε σιουρα εν θα κατσει να σπασει σε ενα γαμο που εννεν ευχαριστημενος γιατι εν ειμαστε μαθημενοι στην αυτοθυσια.
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ξέρουμεν ότι εννά έβρουμεν *καλλύττερο* ανεμιστήρα τζαι εν είμαστε δεμένοι με τον ανεμιστήρα που έχουμεν σιγά μεν κάτσουμε να τον σάσουμε. το ίδιο πράμα λέμε νομίζω. εν συμφωνώ με την αυτοθυσία, δλδ να βασανιούμαι μόνο τζαι μόνο για να μεν χωρίσω; :/
ΔιαγραφήΝα καταργηθεί ο γάμος τζιαι κανεί!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα καταργηθεί η νοοτροπία μας τζαι κανεί :-)
ΔιαγραφήAma pantrefkounte pou ta 20-25 en prob
ΑπάντησηΔιαγραφή:/
Διαγραφήαπο ότι καταλαβα πρέπει να σε αγαπά ο Μωρίς
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα τζαι εσυ με τετοιο ...κηπουρο που του εδωσες!
εν τζαι οι φιλοι καλοι
αν και καποτε θελεις κατι (λιγο) παραπανω ...
αμα αγαπας "ανεχεσαι" πολλα
Ασχετο αλλα διαβαζα μετα απο χρονια την Μανταμ Μπωβαρυ
μου άρεσε
και η Εμμα τοσο ... αληθινη και σημερινη , μας θυμιζει κατι απο εμας
Αλλα αγαπησα και τον κυριο Μπωβαρύ (αυτη ηταν αγαπη νομιζω. Τοση που μπορουσε να την μοιραζοταν για να μην την χασει (ναι ξερω υπαρχει αξιοπρεπεια κλ κλπ ...Αλλα μιλαμε για παθος και αγαπη
υγ. καθολου περαστικος σημερα